جامعه را با روش‌های هنرمندانه به سمت قرآن سوق دهیم
کد خبر: 4138854
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
استاندار چهارمحال‌وبختیاری

جامعه را با روش‌های هنرمندانه به سمت قرآن سوق دهیم

غلامعلی حیدری با اشاره به اینکه باید با روش‌های هنرمندانه جامعه را به سمت قرآن و معنویت سوق بدهیم، گفت: حجت‌الاسلام قرائتی یکی از افرادی است که هنرمندانه مسائل قرآنی را برای تمام گروه‌های سنی بیان می‌کند.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور در غرفه ایکنا در نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فعالان حوزه قرآن در این نمایشگاه به‌صورت خودجوش و دلی شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: شاهد یک فضای معنوی در این نمایشگاه بودیم.

حیدری افزود: برپایی نمایشگاه‌های قرآنی و فرهنگی در استان برای گسترش معنویت و مقابله با معضلات اجتماعی در جامعه یک ضرورت به‌شمار می‌رود و اگر ارتباطات قرآنی تقویت شود، بسیاری از معضلات اجتماعی به خودی خود برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید با روش‌های هنرمندانه جامعه را به سمت قرآن و معنویت سوق بدهیم، تصریح کرد: حجت‌الاسلام قرائتی یکی از افرادی است که هنرمندانه مسائل قرآنی را برای تمام گروه‌های سنی بیان می‌کند.

حیدری با اشاره به اینکه مردم در اتوبوس، مطب پزشکان و سایر صف‌ها زمانی را به‌عنوان فراغت دارند، گفت: می‌توان فرهنگ‌سازی کرد تا مردم از این زمان‌ها برای قرائت قرآن کریم استفاده کنند، خواندن یک صفحه از قرآن در یک روز به فرموده مقام معظم رهبری می‌تواند مؤثر باشد، البته این کار نیازمند فرهنگ‌سازی است.

استاندار در خصوص انتخاب دستیار یا مشاور قرآنی برای استاندار در استان، گفت: حجت‌الاسلام هاشمی به‌عنوان مشاور استاندار در امور روحانیت منصوب شده و مسائل مرتبط با قرآن را نیز پیگیری می‌کند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha