کارگاه «تدبر در قرآن» با تدریس مسعود داوری برگزار می‌شود
کد خبر: 4139614
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
در نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری

کارگاه «تدبر در قرآن» با تدریس مسعود داوری برگزار می‌شود

کارگاه «تدبر در قرآن» با تدریس مسعود داوری، پیشکسوت قرآنی امروز، 19 اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

قرآن کریم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، براساس اعلام روابط عمومی ستاد هماهنگی و اجرایی نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری، «کارگاه تدبر در قرآن» با تدریس مسعود داوری، مدرس تدبر در قرآن و مدیر مؤسسه قرآنی نسیم وحی شهرکرد امروز، 19 اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

این کارگاه در پی نشست صمیمی جمعی از مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن استان با ریاست و عوامل اجرایی نمایشگاه قرآن کریم و نیز مدیران قرآنی تبلیغات اسلامی و ارشاد و هماهنگی‌ برای تقویت حضور مؤسسات قرآنی در برنامه‌ها برگزار می‌شود.

در صورت استقبال مخاطبان، یک کارگاه تدبر دیگر نیز با حضور این استاد پیشکسوت قرآن در روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه(20 و 21 اردیبهشت‌ماه) برگزار می‌شود.

روز گذشته ۱۸ اردیبهشت‌ماه نیز جُنگ شاد قرآنی با حضور حجت‌الاسلام آقابابایی، کارشناس مذهبی و مجری تلویزیون ویژه نونهالان قرآن‌آموز جامعة‌القرآن خردسالان شهرکرد و خانه قرآن نورالهدی(ع) این شهر برگزار شد.

حضور مستمر مدیران و مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآن به همراه قرآن‌آموزان در قالب اردوهای خانوادگی برای بازدید و بهره‌مندی از برنامه‌های جنبی در دستور کار عوامل اجرایی نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری در روزهای پایانی این رویداد قرآنی قرار گرفته است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha