«جمع‌نویسی و کتابت قرآن» در نمایشگاه چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4139545
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

«جمع‌نویسی و کتابت قرآن» در نمایشگاه چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

مسئول انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان چهارمحال‌وبختیاری گفت: برنامه «جمع‌نویسی و کتابت قرآن کریم» در روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۸ در نمایشگاه قرآن شهرکرد برگزار می‌شود.

غرفه بسیج هنرمندان نمایشگاه قرآن

پیمان رفیعی، مسئول انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان چهارمحال‌وبختیاری در جریان برگزاری نمایشگاه قرآن استان در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: هرساله کتابت قرآن کریم توسط انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود اما در سال جاری این برنامه در ماه رمضان محقق نشد و اجرای آن به زمان برگزاری نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی شهرکرد موکول شد.

وی افزود: در غرفه انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان استان در نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی شهرکرد برنامه‌هایی مانند کتابت قرآن کریم، ارائه آثار هنری توسط اساتید و هنرمندان استان اجرا می‌شود.

رفیعی تصریح کرد: همچنین یکی از برنامه‌هایی که پیش‌بینی شده در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت برگزار شود برنامه «جمع‌نویسی و کتابت قرآن کریم» است که طبق روال هرساله و با حضور علاقه‌مندان و اساتید انجام خواهد شد البته این برنامه حدود دو تا سه سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا در کشور اجرا نمی‌شد اما امسال برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری آن در نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی شهرکرد انجام شده و برای هنرمندان خوش‌نویس استان نیز دعوت‌نامه ارسال شده است.

مسئول انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه درحال حاضر هفت استاد در حوزه خوشنویسی در شهرستان شهرکرد با این انجمن همکاری دارند، گفت: این افراد دارای مدرک استادی و فوق ممتازی از انجمن خوشنویسان ایران هستند.

رفیعی گفت: برگزاری اردوهای درون‌استانی و کلاس‌های آموزشی از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این انجمن در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha