جزئیات محافل و نشست‌های نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4139345
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

جزئیات محافل و نشست‌های نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری

مدیر اجرايی نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری جزئیات برخی محافل و نشست‌های پیش‌بینی شده در حاشیه نمایشگاه را تشريح کرد.

نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری

محمود سلیمی، مدیر اجرايی نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌های متنوع قرآنی و فرهنگی ویژه بازدیدکنندگان و عموم مخاطبان نمایشگاه قرآن استان، اظهار کرد: امروز، 18 اردیبهشت از ساعت ۱۵، نشست تخصصی عفاف و حجاب با حضور اساتید حوزه علمیه، مسئولان اتحادیه دانش‌آموزان استان و مسئولان غرفه‌ها در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اجرا و تولید و ضبط برنامه تلویزیونی در غرفه آستان قدس رضوی با حضور عوامل تولید صدا و سیمای استان فردا سه‌شنبه از ساعت ۱۵ انجام می‌شود.

سلیمی با اشاره به اجرای برنامه کتابت قرآن کریم با حضور خوشنویسان و خطاطان ممتاز استان، بیان کرد: این برنامه به همت بسیج هنرمندان استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی نمایشگاه قرآن استان تأکید کرد: در روز چهارشنبه از ساعت ۱۷، برگزاری نشست نقد و برررسی کتاب «ازدواج موفق» با حضور احمد کرمی، نویسنده کتاب و منتقدان برگزار می‌شود.

سلیمی تصریح کرد: برگزاری کارگاه تدبر در قرآن کریم ویژه نوجوانان با حضور مسعود داوری، برگزاری کلاس قرآن با تدریس مدیر خانه قرآن نورالهدی شهرکرد در عصر روز سه‌شنبه و برپایی محفل حفظ قرآن کریم با حضور عیسی خورشیدی، حافظ بین‌المللی و غلامحسین فاتحی، حافظ کل و مدرس حفظ در عصر روز چهارشنبه در دستور کار قرار گرفته است.

این چهره پیشکسوت قرآن استان با اشاره به پیش‌بینی برگزاری محافل انس با قرآن کریم و کرسی‌های تلاوت در حاشیه نمایشگاه، بیان کرد: علاوه بر بهره‌مندی از تلاوت قاریان ممتاز استان، برنامه‌ریزی جهت حضور یک قاری بین‌المللی در نمایشگاه در روز چهارشنبه و به همت آستان قدس رضوی در دست انجام است.

وی توضیح داد: تیم اجرایی نمایشگاه قرآن رویکردی تربیتی را در این رویداد قرآنی با جدیت دنبال می‌کند و خارج از فهرست برنامه‌های ابلاغ شده، تعدادی برنامه ابتکاری به‌صورت خودجوش اجرا خواهیم کرد که دانش‌آموزان مخاطبان این برنامه‌ها هستند.

مدیر اجرایی نمایشگاه قرآن استان گفت: بر این اساس، هر روز در نوبت صبح، دو برنامه تربیتی در قالب‌های نمایش، تئاتر، نشست‌های گفتمانی و ... در دستور کار قرار گرفته که در تالار اندیشه فرهنگسرای ارشاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha