زمان برگزاری نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری تغییر کرد
کد خبر: 4136679
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

زمان برگزاری نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری تغییر کرد

تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری از نهم به شانزدهم اردیبهشت‌ماه تغییر یافت.

نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری

سیدحسین نژادحسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری به تعویق افتاده است، اظهار کرد: جلسات هماهنگی نمایشگاه در حال برگزاری است و به علت برخی مشکلات، مقرر شد آغاز به‌کار این نمایشگاه به ۱۶، اردیبهشت‌ماه موکول شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی ما برای برپایی این نمایشگاه در ۲۶ فروردین‌ماه همزمان با ۲۴ ماه رمضان بود که متأسفانه این امر محقق نشد و برگزاری این رویداد قرآنی به بعد از ماه مبارک و ۹ اردیبهشت‌ماه موکول شد که مجدداً این تاریخ نیز به تعویق افتاده و امیدواریم شاهد برگزاری نمایشگاه در روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه باشیم.

نژادحسینی با تصریح اینکه مکاتبات با نهادها و دستگاه‌ها برای حضور در نمایشگاه قرآن و برپایی غرفه آغاز شده است، گفت: از نهادهایی چون اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات استان برای معرفی و نمایش توانمندی‌ها و فعالیت‌های هنری و قرآنی مددجویان، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه دعوت به‌عمل آمده است.

وی ادامه داد: همچنین از نهادهایی چون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت تدارک برنامه‌ها برای این قشر، امور بانوان استانداری برای برپایی نشست‌‌های ناظر بر مسائل خانواده، جمعیت و فرزندآوری، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برای برپایی غرفه‌های مشاوره و ... دعوت شده است. اختصاص غرفه برای حضور خبرگزاری قرآنی ایکنا نیز در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

نژادحسینی بیان کرد: با شهرداری شهرکرد هماهنگی‌هایی انجام شده تا اتوبوس برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و بازدید از نمایشگاه در اختیار مدارس قرار گیرد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص ساعات کار نمایشگاه قرآن استان، گفت: این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان از سراسر استان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha