زمینه برای مشارکت حداکثری با هر تفکری در انتخابات 11 اسفند فراهم است
کد خبر: 4195433
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
سیدعلی یزدی‌خواه:

زمینه برای مشارکت حداکثری با هر تفکری در انتخابات 11 اسفند فراهم است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهم مجلس، یکی از بی‌سابقه‌ترین تأیید صلاحیت‌های دوران انتخابات است، گفت: مردم با هر نوع تفکر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌توانند با مشارکت در این دوره از انتخابات دوازدهمین، نامزدهای مدنظر خود را پیدا و انتخاب کنند.

سیدعلی یزدی‌خواه، عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی

سیدعلی یزدی‌خواه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا، درباره اهمیت نقش مجریان و ناظران انتخابات در راهبرد کلان مشارکت و حضور حداکثری با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، گفت: تأیید صلاحیت بیش از 12 هزار داوطلب از سوی فقها و حقوقدانان شورای نگهبان منطبق با قانون، یکی از بی‌سابقه‌ترین تأیید صلاحیت‌های دوران انتخابات را رقم زده است.

وی با بیان اینکه مردم با هر نوع تفکر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌توانند با مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نامزدهای مدنظر خود را پیدا و انتخاب کنند، افزود: حضور مردم پای صندوق‌های رأی به معنای اهمیت به سرنوشت کشور و مشارکت در در عرصه تصمیم‌گیری‌ برای آینده ایران است. 

نماینده مردم تهران در مجلس انتخابات را شاخصه مردم‌سالاری دینی خواند و تأکید کرد: امیدواریم مجریان نیز همانطور که طی سال‌های گذشته امانتداری خود را به طور مکرر ثابت کرده‌اند، در این دوره از انتخابات نیز در حفظ و صیانت آرای مردم تلاش کنند.

وی در پایان یادآور شد: فضا کاملا برای مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی شایسته فراهم است که این امر می‌تواند مقدمه‌‌ای برای تشکیل مجلس قوی، انقلابی و در تراز الگوی مردمسالاری دینی باشد.  

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha