ولایت یکی از مهم‌ترین نعمات الهی است
کد خبر: 4186903
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱

ولایت یکی از مهم‌ترین نعمات الهی است

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ولایت فقیه یکی از مهم‌ترین نعمات ذات اقدس الهی به شمار می‌رود پس باید خداوند را به خاطر این موضوع شاکر باشیم.

سرهنگ پاسدار تقی نجمی، جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار تقی نجمی، جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 18 آذر در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شاهین‌دژ ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: ولایت‌فقیه به طور عام همچنین وجود مقام معظم رهبری یکی از مهم‌ترین و بزگترین نعمات خداوند متعال به ملت بزرگ ایران اسلامی محسوب می‌شود، بنابراین باید به خاطر این عنایت ویژه‌ خداوند را شکرگذار باشیم.

نجمی با بیان اینکه ما باید به معنای واقعی کلمه قدردان خداوند متعال باشیم که نعمت ولایت را به ما عطا کرده است، تا به‌واسطه آن انقلاب اسلامی روزبه‌روز بیشتر در مسیر اقتدار قدم بردارد، گفت: قبل از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی کشور ما وابسته بیگانگان بود ولی امروز ملت خود بر سرنوشت خودشان حاکم هستند که نمود عینی آن انتخابات است و با مشارکت حداکثری مردم به عرصه قدرت‌نمایی ملت تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: قبل از تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه می‌دانند که اغیار برای ما تصمیم می‌گرفتند و اختیاری از خود نداشتیم؛ ولی به برکت انقلاب اسلامی امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم و به کشوری اثرگذار و تعیین‌کننده در منطقه و جهان تبدیل شده‌ایم.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از اینکه، جبهه مقاومت با الهام از انقلاب اسلامی در منطقه قدرت‌نمایی می‌کند و با الگو قرار دادن تفکر جهادی و روحیه بسیجی ملت ما در مقابل دشمنان خود قد علم کرده‌اند، گفت: دامنه تفکر انقلابی روز به روز در حال گسترش یافتن است.

فرماندار شاهین‌دژ نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه فرزند انقلاب و پاسدار انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است، اظهار کرد: باید تفکر بسیجی در تمام صحنه‌ها اعم از سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جریان پیدا کند تا آثار و پیامدهای مثبت آن را شاهد شویم.

کامران بابازاده با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ و گفتمان است که در هر صحنه‌ای وارد شده،  افتخارآفرینی کرده است؛ ادامه داد: عملیات طوفان‌الاقصی نمونه بارزی از تفکر جهادی است به طوری که رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی شکست غیرقابل‌ترمیمی را متحمل شد و امروز نیز مستأصل و درمانده شده است.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار «وهاب عباسفام» به‌عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ معرفی و از خدمات و تلاش‌های سرهنگ پاسدار  «منصور یوسفی» تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha