مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نظام و کشور را بیمه خواهد کرد
کد خبر: 3594601
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نظام و کشور را بیمه خواهد کرد

گروه سیاست و اقتصاد: فرماندار اصفهان بر بی‌طرفی مجریان در روند اجرای انتخابات تأکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نظام و کشور را بیمه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی فرماندار اصفهان در جلسه هماهنگی امور اجرایی انتخابات شهرستان، با تأکید بر اهمیت رعایت قانون در روند اجرای انتخابات، بیان کرد: مجریان انتخابات در بخش‌های ۶گانه شهرستان باید با بی طرفی کامل عمل کنند و قوانین را به درستی رعایت نمایند.
فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم برنامه ریزی مدون درخصوص روند اجرایی انتخابات، عنوان کرد: ستاد انتخابات شهرستان باید برنامه ریزی مدونی داشته و مسئولیت‌ها مشخص باشد.
وی با اشاره به اهمیت توجه به برنامه زمان بندی و دستورالعمل انتخابات، تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی بخش‌های ۶ گانه  محل شعب اخذ رأی را مشخص کرده و طبق برنامه زمان بندی جهت بررسی امکانات و نقاط ضعف و قوت شعب، به هیئت اجرایی شهرستان ارائه نموده‌اند.
فرماندار اصفهان ادامه داد: در فرصت باقیمانده تا زمان انتخابات، اقدامات لازم باید پیرامون آموزش اعضای شعب اخذ رأی صورت پذیرد تا انتخابات در فضایی سالم و بدون نقصی برگزار گردد.
وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نظام و کشور را بیمه خواهد کرد، اظهار داشت: علی‌رغم وجود برخی مشکلات و کمبودهای موجود، ما موظف به تبلیغ و تشویق برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم و با رعایت مر قانون، باید بستر را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه فراهم سازیم.
captcha