همکاری مجلس و کتابخانه آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3936298
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
یزدی‌خواه تأکید کرد:

همکاری مجلس و کتابخانه آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر همکاری کمیسیون فرهنگی مجلس و مجموعه کتابخانه آستان حضرت عبدالعظیم(ع) تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، سیدعلی یزدی‌خواه، نماینده مردم تهران و شهرری در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، از مجموعه اداره‌کل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد این بارگاه ملکوتی بازدید کرد.
این عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، پس از زیارت مضجع شریف حضرت عبدالعظیم(ع) در ایام ‌میلاد آن حضرت و همچنین، بازدید از مجموعه اداره‌کل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد، با مشاور تولیت آستان مقدس در این اداره‌کل دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار که با حضور جمعی از مسئولان اداره‌کل کتابخانه آستان مقدس برگزار شد، بر همکاری‌ها و ارتباطات کمیسیون فرهنگی مجلس و مجموعه کتابخانه، موزه و مرکز اسناد آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) تأکید و حمایت‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه فرهنگی جهت افزایش بهره‌وری مجموعه فرهنگی آستان مقدس با توجه به ظرفیت‌های موجود، نیز اعلام شد.
همچنین، همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم(ع)، امکان مشاوره رایگان هشتاد نخبه و استاد دانشگاه که خادم افتخاری این بارگاه ملکوتی هستند، به زائران و مجاوران آستان مقدس فراهم شد.

همکاری کمیسیون فرهنگی مجلس و مجموعه کتابخانه آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
این اساتید خادم بر اساس تخصص‌های علمی و فردی، با همکاری و فعالیت در کارگروه‌های مختلف، به خدمت در آستان مقدس و عامه مردم برای مشاوره‌های تخصصی خواهند پرداخت.
طی سال گذشته، با حضور چهره‌های برجسته علمی و اجرائی همچون معاون وزیر علوم و تحقیقات، رئیس دانشگاه علم و صنعت، مدیران ستادی دانشگاه و رؤسای تعدادی از دانشکده‌ها، قریب هشتاد نفر از اساتید پژوهشگر برتر دانشگاه، ضمن دیدار و تشکیل جلسه با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به عنوان خادم افتخاری آستان، همکاری خود را آغاز کرده و با توجه به فرارسیدن هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) قرار است به موازات انجام وظائف محوله، به تدریج آمادگی خود را برای ارائه مشاوره رایگان در تخصص‌ه‍ای مربوطه، به مردم عزیز و زائران گرامی اعلام کنند.
با ارائه نمونه الواح معرفی اساتید یادشده، به زودی اسامی اساتید حوزه‌های تخصصی گوناگون با اعلام ساعات و نوع ارائه مشاوره مربوطه، از طریق سایت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) اطلاع رسانی خواهد شد.
همچنین، با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات لازم با هدف پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا، روابط عمومی این بارگاه ملکوتی اطلاعیه‌ای بر اساس ضوابط جدید اعلام شده به شرح ذیل صادر کرد :
«به اطلاع زائران ارجمند و مراجعان محترم می‌رساند که بر اساس ضوابط جدید اعلام شده مبنی بر تشدید محدودیت‌ها به منظور مقابله جدی با ویروس کرونا، از روز شنبه، اول آذرماه به مدت دو هفته آستان مقدس و حرم مطهر تعطیل و از پذیرش زائرین گرامی معذور است. لذا با عرض پوزش، امید است با عنایات الهی و رفع بلیّه کرونا توفیق مجدد خدمتگزاری به شما زائران عزیز حاصل شود.

انتهای پیام
captcha