حضور حداکثری مردم سبب اقتدار نظام می‌شود
کد خبر: 3478073
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱

حضور حداکثری مردم سبب اقتدار نظام می‌شود

گروه اجتماعی: امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است، گفت: حضور حداکثری مردم سبب اقتدار نظام می‌شود و این حضور در عرصه خارجی سبب مایوس شدن دشمن خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر، امام‌جمعه موقت اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، با بیان اینکه مردم ما در همه عرصه‌های مختلف از جمله در انتخابات مشارکت دارند، افزود: حضور و مشارکت مردمی در ایران در هیچ کشور دیگری مشابهت ندارد.
وی با بیان اینکه در کشورهای مختلف مشارکت مردم در انتخابات معمولا 40 درصد می‌باشد، اما در ایران مشارکت مردمی 70 یا 80 درصد است، بیان کرد: مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب ریشه دینی، اسلامی و قرآنی دارد.
حجت‌الاسلام رهبر خاطرنشان کرد: مردم به‌رغم اینکه در برخی جاها با مشکلاتی نظیر اقتصاد، گرانی و غیره مواجه‌اند، ولی وقتی که پای حفظ انقلاب و اسلام باشد به میدان می‌آیند.
وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است، گفت: حضور حداکثری مردم سبب اقتدار نظام می‌شود و این حضور در عرصه خارجی سبب مایوس شدن دشمن خواهد شد.
امام‌جمعه موقت اصفهان ادامه داد: علاوه بر اهمیت حضور حداکثری مردم، نتیجه انتخابات نیز مهم است، زیرا مجلسی که روی کار می‌آید باید منطبق با فرهنگ دینی باشد و اینکه ضمن پایبندی به اصول در برابر استکبار جهانی  و زیاده‌خواهی‌های دشمنان مقابله کنند.
حجت الاسلام رهبر تصریح کرد: هرچقدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد دشمن نیز امید خود را برای نفوذ و تغییر نظام از دست می دهد.
وی ادامه داد: دشمن به دنبال تغییر دیدگاه‌های مردم ومسئولان و در نهایت  تغییر نظام است، اما ما باید با حضور خود در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات نگذاریم دشمنان به اهداف خود دست پیدا کنند.
captcha