قرنطینه خانگی را با پرداختن به علاقمندی‌ها سپری کنیم
کد خبر: 3888872
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰

قرنطینه خانگی را با پرداختن به علاقمندی‌ها سپری کنیم

بازیگر قطعات طنز نمایشی در صدا و سیمای مرکز چهارمحال‌وبختیاری گفت: من به کار خوشنویسی علاقمندم و به علت مشغله کاری از این هنر غفلت کرده بودم اما در دوران قرنطینه فرصتی فراهم شد تا بیشتر به هنر خوشنویسی بپردازم و حتی این هنر زیبا را به فرزندم که بسیار مشتاق آموختن است، یاد دهم.

قرنطینه خانگی را با پرداختن به علاقمندی‌ها سپری کنیم

محسن هادی‌پور، بازیگر قطعات طنز نمایشی در صدا و سیمای مرکز چهارمحال‌وبختیاری که به ویروس کرونا مبتلا شده و اکنون بهبود یافته است در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهامحال‌وبختیاری، بیان کرد: در اوایل اسفندماه که به تازگی ویروس کرونا شیوع پیدا کرده بود، علائمی همچون خشکی گلو و سرفه دائم و شدید و تنگی نفس داشتم که به بیمارستان مراجعه و با تشخیص پزشکان، در بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن بستری شدم.

هادی‌پور ادامه داد: در آن برهه زمانی تنها دو نفر به دلیل ابتلا به این ویروس در بیمارستان بستری بودیم، باید گفت که ترس کرونا از خود کرونا بدتر است به همین علت کلیپ‌هایی در بیمارستان از بنده ضبط شد که حاوی پیام‌های امیدبخش برای هموطنان بود.

وی ادامه داد: در آن زمان که نزدیک عید نوروز بود و زمان اوج کارم بود، بنا بر توصیه پزشکان در بیمارستان قرنطینه شدم، البته از بسیاری از کارهایم عقب افتادم اما به خاطر حفظ جان هموطنان و خانواده‌ام در بیمارستان بستری شدم و پس از ترخیص، ۱۲ روز نیز در یکی از اتاق‌های منزل در قرنطینه سپری کردم.

این بازیگر کمدی استان گفت: در واقع بنده در یک اتاق و فرزندان و همسرم در اتاق دیگر قرنطینه بودیم و با رعایت نکات بهداشتی و لطف و رحمت الهی، بعد از بیست و چند روز توانستم سلامت و بهبودی کامل خود را به دست آوردم.

قرنطینه خانگی را با پرداختن به علاقمندی‌ها سپری کنیم

هادی‌پور تصریح کرد: امروز به مدد الهی و رعایت نکات بهداشتی، بهبودی حاصل شده است و به همراه گروهی از صداوسیما برای ضبط طنز «غضنفر و مش‌نوروز» به صحنه آمدیم تا برنامه شاد و سرگرم كننده‌ای را برای پر کردن اوقات فراغت مردم استان آماده کنیم.

وی در ادامه گفت: بیش از یک ماه است که پدر و مادرم را ملاقات نکرده‌ام، این مراقبت و احتیاط به خاطر سلامتی همه ما است، اگر عزیزان خود را دوست داریم باید اصل در خانه ماندن را رعایت کنیم.

این هنرمند با بیان اینکه فرزندانم در این مدت با فیلم و تلویزیون مشغول و سرگرم هستند، اظهار کرد: بنده نیز به خوشنویسی علاقمندم و به علت مشغله کاری از این هنر غفلت کرده بودم اما در دوران قرنطینه فرصتی فراهم شد تا بیشتر به هنر خوشنویسی بپردازم و حتی این هنر زیبا را به فرزندم که بسیار مشتاق آموختن است، فرا دهم.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی از ما نکات و توصیه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنیم و با رعایت نکردن ضربه‌ای به جان خود و دیگران می‌زنیم و برخی دیگر، حساسیت‌های بیجا به خرج می‌دهیم تاحدی که با این وسواس‌های شدید، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha