اعلام آمادگی قرآنیان چهارمحال‌وبختیاری برای همکاری در طرح ملی مبارزه با کرونا
کد خبر: 3883407
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

اعلام آمادگی قرآنیان چهارمحال‌وبختیاری برای همکاری در طرح ملی مبارزه با کرونا

مدیرعامل مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت چهارمحال‌وبختیاری از آمادگی تمامی پرسنل، اعضای هیئت مدیره و مربیان مراکز قرآنی استان برای همکاری در طرح ملی مبارزه با کروناویروس خبر داد.

حیدرقلی صدقی، مدیرعامل مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری از آمادگی همکاری کامل عوامل و کادر اجرایی مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان با طرح ملی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: با توجه به این که اکنون تمام مراکز قرآنی استان به منظور عدم شیوع کرونا ویروس در تعطیلی به سر می‌برند، پرسنل، اعضای هیئت مدیره و مربیان این مراکز آمادگی همکاری را با طرح ملی مبارزه با کرونا ویروس دارند.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی مبارزه با ویروس از سوی وزارت بهداشت آغاز شده است، ادامه داد: فعالان قرآنی و قرآنیان استان آمادگی لازم را دارند تا برای توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک با این هیئت همکاری کنند و همچنین نیروهای فنی قرآنی حاضر به کمک در امر پرستاری هستند.

صدقی در پایان گفت: مؤسسات و خانه‌های قرآنی در سراسر استان پراکنده هستند که اگر از هر مؤسسه یا خانه قرآنی یک نفر هم برای این فعالیت‌ها داوطلب شود، بالغ بر ۲۰۰ نیروی قرآنی می‌توانند در طرح ملی مبارزه با کرونا به یاری افراد گرفتار با این بیماری بشتابند.

انتهای پیام
captcha