امیدوارم با شهادتم خدمتی به اسلام کرده باشم
کد خبر: 4185235
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
شنبه‌ها با شهدا/ 28

امیدوارم با شهادتم خدمتی به اسلام کرده باشم

در وصیت‌نامه شهید رضا فتحی آمده است: پدر و مادر و برادران و خواهران عزیزم تاکنون که به این سن رسیده‌ام به شماها خدمتی نکرده‌ام، امیدوارم که با شهادتم خدمتی به اسلام و شما کرده باشم، از شما می‌خواهم که خبر شهادت مرا شنیدید در کوچه جشن بگیرید، چراکه مادرم آرزوی عروسی مرا داشت پس او را به آرزوی خود برسانید.

شهیدبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از نوید شاهد، شهید رضا فتحی، مهر 13 بهمن‌ماه سال 1345 در همدان به دنیا آمد و پس از اخذ مدرک سوم راهنمایی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شرکت کرد و سرانجام 9 اسفند سال 1365 در شلمچه به شهادت رسید. در وصیت نامه این شهید بزرگوار آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر منجی بشریت مهدی زهرا(س)، و نایب بزرگوارش حضرت امام خمینی و با سلام بر امت شهیدپرور و سلام خدمت رزمندگان و شهیدان اسلام و با سلام خدمت دوستان و آشنایان. امیدوارم اگر از این بنده حقیر و گناهکار بدی دیده‌اید حلال کنید و سپس سلام خدمت پدر و مادر عزیزم امیدوارم خداوند را در همه حال در یاد داشته باشید. پدر و مادر عزیزم با شما سخن زیاد دارم، اما می‌شود گفت فقط از شما می‌خواهم مرا حلال کنید.

مادرجان ناراحت مباش باید خوشحال باشی چون امانت خود را صحیح و سالم به صاحب اصلی‌اش پس دادی تو باید مرا به خدا بر می‌گرداندی پس چه بهتر که در راه خود او بدهی. خوش به حال شما پدران و مادران شده که چنین فرزندان شجاع و نیرومندی را برای اسلام پرورش داده‌اید. مادرجان مانند دیگر مادران شهدا شجاع و استوار باش و مقاومت کن و خدا را شکر کن تا منافقین بدانند که مادر عزیزم فرزند خود را کورکورانه تقدیم اسلام نکرده. پدر و مادر و برادران و خواهران عزیزم تاکنون که به این سن رسیده‌ام به شماها خدمتی نکرده‌ام، امیدوارم که با شهادتم خدمتی به اسلام و شما کرده باشم، از شما می‌خواهم که خبر شهادت مرا شنیدید در کوچه جشن بگیرید، چراکه مادرم آرزوی عروسی مرا داشت پس او را به آرزوی خود برسانید. بین مردم و آشنایان شیرینی پخش کنید تا مجلس صورت عروسی به خود بگیرد خلاصه طوری باشد که بوی جشن و شادی دهد.

مادرجان از شما می خواهم که اگر توانستی هر شب جمعه سر قبرم بیا که با آمدنت هم مرا خوشحال می‌کنی هم خدای خود را، برادران و خواهران عزیزم امیدوارم راه مرا ادامه دهید نه فقط با جبهه آمدن خود بلکه شما می‌توانید پشت جبهه هم که باشد خدمت کنید. در آخر از همه شما حلالی می‌خواهم. امام را دعا کنید.

التماس دعا، فرزند کوچک و خدمتگزارتان رضا فتحی مهر ۱۳۶۵/۱۲/۵ جبهه جنوب.»

یادش گرامی و راهش پررهرو باد، شادی روح امام و شهدا صلوات.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha