طراحی تصاویر شهدا در غرفه سلامت نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4139688
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

طراحی تصاویر شهدا در غرفه سلامت نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری

طراحی تصاویر شهدا و به‌ویژه شهید «حمیدرضا الداغی» با حضور هنرمند طراح و خوشنویس حسین صادق‌زاده یکی از برنامه‌هایی است که به همت کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان هاجر شهرکرد در غرفه سلامت نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری در حال برگزاری است.

حسین صادق زاده، هنرمند

برنامه طراحی تصاویر شهدا و به‌ویژه شهید امر به معروف و نهی از منکر «حمیدرضا الداغی» با حضور هنرمند خوشنویس حسین صادق‌زاده یکی از برنامه‌هایی است که به همت کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان هاجر شهرکرد در غرفه سلامت نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری در حال برگزاری است.

حسین صادق‌زاده، هنرمند خوشنویس و کارمند بیمارستان هاجر شهرکرد در جریان این برنامه در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اقدامات خود در ایام کرونا برای روحیه‌بخشی به اعضای کادر بهداشت و درمان و انجام خوشنویسی بر روی کاور لباس این قشر، اظهار کرد: در ایام کرونا عکس هر کدام از شهدا را برروی لباس یکی از اعضای کادر بهداشت و درمان در آزمایشگاه تشخیص کرونا طراحی می‌‌کردم.

وی افزود: در طی ایام سخت کرونایی تصاویر بالغ بر 700 شهید بر روی لباس مخصوص پرسنل آزمایشگاه تشخیص کرونا در بیمارستان هاجر طراحی و اجرا شد که در نوع خود در کشور یک رکورد محسوب می‌شود، این کار تا پایان کرونا ادامه داشت و در ایجاد همبستگی پرسنل تأثیر خوبی گذاشته بود و مردم نیز همراهی می‌کردند، درواقع با این کار، جهاد و ایثار مدافعان سلامت با جهاد و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس مقایسه شد.

صادق‌زاده در پایان گفت: تصاویر شهدایی که برروی لباس پرسنل آزمایشگاه تشخیص کرونا در بیمارستان هاجر کشیده شده بود، بعد از اتمام کار جدا و در یک نمایشگاه در بیمارستان هاجر به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام
captcha