سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اندیشه دشمن‌ستیز ملت ایران بود
کد خبر: 3868660
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اندیشه دشمن‌ستیز ملت ایران بود

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس بسیج اساتید چهارمحال‌وبختیاری گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دل همگان جای داشت و به‌سان وجدان بیدار و اندیشه دشمن‌ستیز ملت ایران بود لذا با آن بزرگوار قرابت داشتیم.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اندیشه دشمن‌ستیز ملت ایران بود

احمدرضا بسیج، رئیس بسیج اساتید چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به پیشگاه امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده شهید و ملت ایران، اظهار کرد: شهادت آرزوی تمام رزمندگان واقعی به ویژه رزمندگانی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که تمام زندگی و عمر خود را وقف ارزش‌های دین کردند.

وی با بیان اینکه این سردار شهید همواره آرزوی شهادت داشت، ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در سخنانی این دعا را در حق ایشان داشتند که عاقبت این سردار بزرگ را با شهادت رقم بزند که این امر نیز امروز اتفاق افتاد و روح آن بزرگوار با شهادت به ملکوت اعلی پیوست.

بسیج با اشاره به آیه ۱۰۶ سوره مبارکه بقره، بیان کرد: بر اساس این آیه شریفه، خداوند وعده داده است که ما آیه‌ای را نسخ نمی‌کنیم و به فراموشی نمی‌اندازیم بلکه مثل آن و بلکه بهتر از آن‌را اعطا می‌کنیم.

وی سردار شهید سلیمانی را آیه‌ای از آیات الهی خواند و افزود: در پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت این سردار نیز آمده است که راه مقاومت و شهادت ادامه دارد، لذا این خون برای اعتلای اسلام و پیروزی محور مقاومت و نیز غلبه بر استکبار و شیاطین ثمره‌ای مبارک خواهد داشت.

رئیس بسیج اساتید استان تأکید کرد: پیش از این نظیر این شهادت‌ها را در راه اسلام و انقلاب با شهادت رجائی‌ها و باهنرها و بهشتی‌ها و چمران‌ها و ... داشته‌ایم که خون این شهدای والامقام درخت تنومند اسلام را آبیاری کرده و استمرار عزت و اقتدار امروز و آینده روشن فردا، ثمره همین خون‌ها است.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان با استناد به آیه مذکور، بیان کرد: این آیه شریفه به ما می‌گوید که از این شهادت‌ها نگرانی نداریم و از جهتی شادمان هستیم و سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدا در دوران ظهور امام عصر(عج) رجعت خواهند کرد و در رکاب ایشان با ظلم به مبارزه خواهند پرداخت.

بسیج در پایان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دل همگان جای داشت و به‌سان وجدان بیدار و اندیشه دشمن‌ستیز ملت ایران بود لذا با آن بزرگوار قرابت داشتیم و در غم نبود او اندوه به دل داریم اما می‌دانیم که راه انقلاب و مبارزه ادامه دارد و بر اساس آیه شریفه که در ابتدا آمد، آیه‌ای مانند او یا بهتر از او نصیب این انقلاب و بازوی مقام معظم رهبری خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha