۱۲۰ فعال فرهنگی به تهران برای شرکت در تشییع پیکر سردار سلیمانی اعزام شدند
کد خبر: 3869537
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
از چهارمحال‌وبختیاری؛

۱۲۰ فعال فرهنگی به تهران برای شرکت در تشییع پیکر سردار سلیمانی اعزام شدند

گروه فرهنگی ــ رئیس جبهه فرهنگی چهارمحال‌وبختیاری گفت: شب گذشته سه دستگاه اتوبوس حامل فعالان فرهنگی چهارمحال‌وبختیاری برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سردار قاسم سلیمانی به تهران اعزام شدند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عابدین کاظمی‌نیا، رئیس جبهه فرهنگی چهارمحال‌ بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به اینکه 10 اتوبوس از استان برای شرکت در مراسم اعزام شدند که سه دستگاه با هماهنگی جبهه فرهنگی استان است، بیان کرد: شب گذشته سه دستگاه اتوبوس که شامل حدود ۱۲۰ نفر از فعالان فرهنگی استان هستند برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی به تهران اعزام شدند.

وی ادامه داد: این افراد عصر امروز پس از برگزاری مراسم، به استان باز خواهند گشت.

حجت‌الاسلام کاظمی‌نیا گفت: این شرکت‌کنندگان از فعالان سطح استان از جمله فارسان، بروجن و دیگر شهرستان‌ها هستند، همچنین یک دستگاه اتوبوس از طلبه‌های حوزه علمیه ولایت شهرکرد در میان این اعزامی‌ها هستند.

مسئول جبهه فرهنگی استان در پایان از چاپ و توزیع 20 هزار پوستر عکس سردار شهید سلیمانی در استان خبر داد و تصریح کرد: این تصاویر بدون آرم و اسم دستگاهی خاص هستند که سه گروه در سطح استان به چاپ آن‌ها اقدام کرده‌اند و پس از چاپ، در میان مغازه‌داران و منازل استان توزیع خواهند شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha