وحدت امت اسلامی نتیجه شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3869059
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

وحدت امت اسلامی نتیجه شهادت سردار سلیمانی

گروه اجتماعی ــ استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی اسلام و انقلاب را زینب‌وار احیا کرد، ادامه داد: وحدت امت اسلامی از دیگر نتایج شهادت ایشان بود که همه گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه در مراسم گرامیداشت ایشان حضور مستمر داشتند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری امروز 14 دی در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، صداقت، تلاش بی وقفه، ایجاد وحدت و صمیمیت بین اقشار و مقامات را از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی برشمرد و اظهار کرد: ایشان علاوه بر دفاع از منافع ملی مدافع منافع همه ملت‌های مسلمان جهان بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی یک تئوریسین بدون نقص در جبهه مقاومت بین‌الملل بود، افزود: صداقت، شجاعت و ایمان راسخ شهید سلیمانی موجب شد تا استکبار بزرگ دنیا ایشان را در جوار مرقد مطهر امام علی(ع) و امام حسین(ع) به شهادت برسانند.

وی با تاکید بر اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی زینب‌وار اسلام و انقلاب را احیا کرد، ادامه داد: وحدت امت اسلامی از دیگر نتایج شهادت ایشان بود که همه گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه در مراسم گرامیداشت ایشان حضور مستمر داشتند.

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان نیز در این مراسم با تسلیت و تبریک شهادت سردار قاسم سلیمانی به عموم مردم استان، گفت: این شهید والامقام به درجات بالایی از معنویت و امور نظامی رسیده بود و الگوی بسیاری از فرماندهان و نیروهای مسلح کشور است.

سردار اکبری افزود: رزمندگانی چون حاج قاسم سلیمانی به برکت معنویت و اعتقادی که به ائمه اطهار(ع) داشتند پیروزی های متعدد را در میدان‌های مختلف تاریخ تجربه کردند و دشمنان را در عرصه‌های مختلف زمین‌گیر کردند.

وی سردار قاسم سلیمانی را الگوی همه رزمندگان اسلام خواند و اظهار کرد: تبعیت محض از فرمان‌های سردار سلیمانی توسط نیروهای فاطمیون، زینبیون و حیدریون نتیجه فرمانبرداری ایشان از فرمانده کل قوا بود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان خاطرنشان کرد: پیرو پیام رهبر انقلاب همانگونه که دشمنان با شهادت سردار سلیمانی کام مردم را تلخ کرد منتظر انتقام سخت که کامشان را تلخ تر کند باشند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha