سردار سلیمانی کابوسی برای دشمنان بود
کد خبر: 3868977
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

سردار سلیمانی کابوسی برای دشمنان بود

گروه سیاسیت و اقتصاد ـ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: شهید سلیمانی یک کابوس برای دشمنان بود با وجود ایشان خواب راحت و آرامش نداشتند، فکر می‌کردند با شهادت سردار از یک کابوس رها می‌شوند در صورتی که شهادت ایشان آغاز وحشت دشمن است.

سردار سلیمانی کابوسی برای دشمنان بود

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی که امروز 14 دی‌ماه با حضور مردم و مسئولان در مهدیه مصلی شهرکرد برگزار شد، بیان کرد: این اجتماع، اجتماع به حقی است، روز گذشته به محض اینکه این خبر شهادت سردار سلیمانی در فضای ایران اسلامی منتشر شد، همه داغدار شده و به پایگاه‌های نماز جمعه پناه بردند و بعد از آن با مشت‌های گره‌کرده از حق دفاع کردند که انتظاری غیر از این از ملت مومن نیست.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی منطقه را از داعش نجات داد و امروز با شهادتش منطقه را از آمریکا نجات خواهد داد زیراکه این وعده خداوند است و نصرت مومنین و غلبه پرچم حق بر باطل را وعده داده است.

حجت‌الاسلام نکونام اظهار کرد: امروز پیروزی جهان اسلام به وعده خداوند نزدیک است و هیچ تردیدی در این راه وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: شهید سلیمانی یک کابوس برای دشمنان بود که با وجود ایشان خواب راحت و آرامش نداشتند، فکر می‌کردند با شهادت سردار از یک کابوس رها می‌شوند در صورتی که شهادت ایشان آغاز وحشت دشمن است، امروز همه منتظرند تا دست انتقام الهی را از آستین شما مردم، از آستین رزمندگان، سپاهیان قهرمان، از آستین حشد‌الشعبی مولود بسیج ایران و از آستین مقاوت در سراسر جهان ببینند و طولی نخواهد کشید که این انتقام را خواهند دید.

وی افزود: به حول و قوه الهی پیروزی نزدیک است و تا زمانی که پرچم حق را برافراشته‌اید ناامیدی در وجودتان رخنه نمی‌کند، وعده‌های مقام معظم رهبری وعده‌های حق و راستین است که محقق خواهند شد، البته در هر مقطعی باید مقاومتمان را نشان دهیم که سردار سلیمانی نشانه کامل مقاومت بود.

حجت‌‎الاسلام نکونام گفت: روزی انقلاب ما نیاز به خون شهید بهشی، مطهری، شهدای محراب، شهدای بزرگ داشت این شهیدان رفتند و انقلاب اسلامی زنده شد امروز نیز انقلاب به خون حاج قاسم سلیمانی نیاز داشت.

وی ادامه داد: همه می‌دانیم که هیچ کدام برای آب و خاک آفریده نشده‌ایم مومن زمینی نیست بلکه آفریده شده است که به معراج برود و آرزوی این شهید این بود که این روز را ببیند، سردار از ما انتظاراتی دارد، شهید رفت و از ما می‌خواهد که در همه عرصه‌های انقلاب حضور بی‌توقع داشته باشیم شهید سلیمانی متواضعانه خم می‌شد و پای مادر شهید را می‌بوسید و تواضع را از ما انتظار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه حضور مجاهدانه انتظار دیگر سردار سلیمانی از ما مردم است، تصریح کرد: برای این شهید خانواده، فرزندان، خودش و... معنا نداشت برای او مهمتر از همه جهاد ارزش داشت، این شهید از ما می‌خواهد ولایت را چون جان در بربگیریم.

حجت‌الاسلام نکونام اظهار کرد: شهید سلیمانی یک لحظه به خود اجازه نداد خلاف رهنمود رهبری موضع بگیرد یا سخنی بگوید، همه وجودش محو در رهنمودهای ولایت بود و اطاعت از ولایت را تکلیف شرعی و دینی خود و این اطاعت را امر دینی می‌دانست.

وی ادامه داد: خضوع از ویژگی‌های دیگر این شهید والا مقام بود که تعبد در پیشگاه خدا رمز موفقیت انسان‌های بزرگ است، او اهل‌بیتی و عشقش به ائمه هدا(ع) مثال زدنی بود لذا متعبد و اهل بیتی بودن انتظار دیگر شهید از ما است.

نماینده ولی فقیه در استان به وحدت اشاره و تصریح کرد: تعریف وحدت حول محور گروه و جناح خاص مورد نظر شهید حاج قاسم سلیمانی نیست بلکه وحدت تنها حول محور یک جایگاه و آن هم ولایت مورد قبول است، مراقب باشید به سمت بازیگری‌های سیاسی و حزبی کشیده نشوید که این بازی‌ها سم مهلک برای ادامه راه شهید است.

حجت‌الاسلام نکونام گفت: تقویت نظام در همه عرصه‌ها انتظار دیگر شهید از ماست که در هر عرصه‌ای که نظام نیاز به کمک دارد باید وارد صحنه شویم مخصوصاً در زمان انتخابات، حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب درست کمک ما به نظام است تا آنچه مقام معظم رهبری از ما انتظار دارد یعنی مجلس و دولتی جوانگرا محقق شود.

وی ویژگی مقاومت در برابر استکبار را انتظار دیگر شهید از مردم دانست و افزود: مقاومت در برابر فتنه‌ها، سختی‌ها و ناملایمات انتظار شهید از ما است که این مقاومت‌ها آمریکا و صهیونیسم را ناامید می‌کند.

امام جمعه شهرکرد در پایان گفت: ستمکاران بدانند با این کار ریشه به تیشه خود زدنند و مالک اشترها به دنبال مالک اشتر علی پرورش پیدا کرده‌اند از این مقاومت شما مردم، آینده درخشانی را برای انقلاب اسلامی پیش‌بینی می‌کنیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha