معرفی رهیافت‌های مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران
کد خبر: 4140033
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

معرفی رهیافت‌های مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران

غرفه مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران در نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری اقدام به معرفی و ارائه رهیافت‌های قرآنی اساتید این مجمع کرده است.

غرفه مجمع قرآن و عترت دانشگاه تهران

فاطمه اسدی، مسئول غرفه مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران در جریان نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه مجمع فعالیت‌های قرآنی را با رویکرد تدبر برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی سراسر کشور انجام می‌دهد، اظهار کرد: اساتید و محققان قرآنی این دانشگاه در این مجمع به مباحث علمی و پژوهشی قرآنی می‌پردازند.

وی ادامه داد: حاصل این پژوهش‌ها در انتشارات زيرمجموعه مجمع یعنی نشر قرآن و اهل‌بیت(ع) در ده‌ها کتاب در بخش‌هایی نظیر کتاب‌های «عمومی»، کتاب‌هایی «از نگاه المیزان»، «ساختارشناسی»، «راهبردی»، کتاب‌های «بنیادی»، کتاب‌های «مهارتی» و ... به چاپ رسیده و در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار دارد.

اسدی تأکید کرد: برپایی نمایشگاه قرآن بهانه‌ای شد تا برخی عناوین از مجموع بالغ بر ۳۰۰ کتاب که مجمع به چاپ رسانده است، در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گیرد که با تخفیف ۲۰ درصد به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه رویکرد مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران بیشتر پرداختن به مفاهیم و تفسیر قرآن کریم است، تأکید کرد: مدرسان دوره دیده مجمع در شهرکرد اقدام به برپایی کلاس می‌کنند ضمن اینکه اساتید مجمع نیز کلاس‌های تخصصی به‌صورت مجازی برگزار می‌کنند و لذا بستر برای استفاده از دانش، تجربیات و رهیافت‌های این اساتید در استان فراهم است.

اسدی گفت: ممکن است همایش‌ها و جلسات تخصصی نیز با حضور اساتید مجمع در طول سال برگزار شود که مورد استقبال دانشجویان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha