مشارکت حداکثری و رقابت سالم در انتخابات اهم مسئولان قرار بگیرد
کد خبر: 4195700
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

مشارکت حداکثری و رقابت سالم در انتخابات اهم مسئولان قرار بگیرد

فرماندار سنندج به‌کارگیری چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات از قبیل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را ضامن برگزاری انتخاباتی سالم دانست و گفت: همه باید این چهار راهبرد را با جدیت دنبال کنیم که مشارکت حداکثری، رقابت سالم با امنیت کامل را در انتخابات شاهد باشیم.

نشست ستاد انتخابات

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرماندار سنندج امروز، چهارم بهمن در نشست ستاد انتخابات حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران، گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات وظیفه داریم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و تحقق حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی بین مردم و جلوگیری از حضور آنها در انتخابات، انتخابات پیش‌رو را حائز اهمیت دانست.

فرماندار سنندج به کارگیری چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات از قبیل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را ضامن برگزاری انتخاباتی سالم دانست و بیان کرد: همه باید این چهار راهبرد را با جدیت دنبال کنیم که مشارکت حداکثری، رقابت سالم با امنیت کامل را در انتخابات شاهد باشیم.

وی به مسئولان برگزاری انتخابات و بخشداران شهرستان سنندج تأکید کرد: تحت هیچ شرایطی له یا علیه کاندیداها صحبت نکنند چرا که وظیفه ما برگزاری یک انتخابات پرشور و با مشارکت بالاست.

عسکری ادامه داد: از آنجایی که دولت سیزدهم در این دو سال اقدامات و خدمات زیادی در کردستان و از جمله شهرستان سنندج مانند راه آهن و آب شرب سنندج، اجرای طرح‌های زیربنایی در روستاها و شهرها و برخوردار کردن تمامی روستاهای سنندج از گاز طبیعی انجام داده است لذا تبیین این اقدامات زمینه‌ساز امیدآفرینی، افزایش اعتماد مردمی و در نهایت مشارکت آنان در انتخابات است.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه از تمامی سلایق و گرایش‌های فکری بین کاندیداهای نمایندگی مجلس وجود دارد، قطعاً مشارکت مردم در این دوره بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha