مشارکت گسترده در انتخابات موجب تقویت جایگاه ایران می‌شود
کد خبر: 3971897
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان:

مشارکت گسترده در انتخابات موجب تقویت جایگاه ایران می‌شود

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مشارکت گسترده در انتخابات پیش‌رو ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای تحقق منافع ملی است و باعث توانمندی دولت آینده در عبور از بحران‌های احتمالی و تقویت جایگاه‌ ایران در جهان خواهد بود.

مشارکت گسترده در انتخابات موجب تقویت جایگاه ایران می‌شود

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد، دبیر ستاد انتخابات استان امروز یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: مشارکت گسترده در انتخابات پیش‌رو نه تنها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای تحقق منافع ملی محسوب می‌شود، بلکه در حل مشکلات مردم تأثیرگذار است.

وی افزود: انتخاباتی با مشارکت بالا آثار و تبعات مثبتی در عرصه داخلی و خارجی به بار خواهد آورد و باعث توانمندی دولت آینده در عبور از بحران‌های احتمالی و مدیریت مسائل داخلی و تقویت جایگاه‌ ایران در جهان خواهد بود.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان اضافه کرد: تاکنون تمهیداتی به‌منظور پشتیبانی و آمادگی برای ورود و جانمایی تعرفه‌ها، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و نوشت‌افزاری، تعمیر خودرو، اقدامات تدارکاتی و پشتیبانی و تأمین نیرو برای شعب اخذ رأی و آمادگی برای برگزاری انتخابات پرشکوه اندیشیده شده است.

رفیعی‌نژاد با اشاره به برگزاری جلسه انتخاباتی روز گذشته، گفت: به استناد تبصره پنج ماده ۶۳ قانون، داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا که رد صلاحیت شده‌اند، از روز شنبه به‌مدت چهار روز می‌توانند اعتراض خود را به هیئت مرکزی استان تسلیم کنند.

وی ادامه داد: هیئت نظارت در 22 اردیبهشت‌ماه سال جاری اسامی نهایی تأیید صلاحیت‌شدگان و رد صلاحیت‌شدگان را به ستاد انتخابات استان اعلام کرد. ستاد انتخابات استان نیز در ۲۳ اردیبهشت، اسامی را به فرمانداری‌های سراسر استان اعلام و فرمانداری‌ها نیز روز جمعه ۲۴ اردیبهشت رد صلاحیت افراد را به آن‌ها اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha