نشست برگزیدگان جایزه بین‌المللی قرآن «العمید» با هیئت داوران + عکس
کد خبر: 4210089
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

نشست برگزیدگان جایزه بین‌المللی قرآن «العمید» با هیئت داوران + عکس

آستان مقدس عباسی نشستی را با حضور برگزیدگان جایزه بین‌المللی قرآن کریم «العمید» و هیئت داوران این مسابقات و شماری از مسئولان آستان عباسی در کربلای معلا برگزار کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الکفیل، مسابقات جایزه بین‌المللی قرآن کریم العمید از سوی مجمع علمی قرآن کریم آستان مقدس عباسی و با مشارکت 21 کشور عربی و خارجی برگزار شد.
 
مهندس عباس موسی احمد، معاون دبیرکل آستان عباسی درباره این مسابقات گفت: دبیرخانه آستان مقدس عباسی از اداراتی که در برگزاری موفق مسابقه بین‌المللی العمید نقش داشتند، تجلیل به عمل آورد.
 
وی با بیان اینکه این مسابقات در نوع خود در عراق بی‌نظیر است، افزود: این رقابت تأثیر زیادی در روح مردم عراق برجای گذاشت.
 
در همین راستا، سیدحسنین الحلو، مدیر مرکز پروژه‌های قرآنی آستان عباسی نیز اظهار کرد: مدیریت مجمع علمی تصمیم گرفت نشستی را برای برگزیدگان رتبه‌های اول تا سوم، از جمله جوانان، بزرگسالان، هیئت داوران و کسانی که در موفقیت این مسابقه بزرگ نقش داشتند، برگزار کند. با توجه به اینکه این مسابقات از 15 شبکه ماهواره‌ای عراقی و غیرعراقی پخش شد.
 
وی بیان کرد: مجمع علمی تلاش خواهد کرد که برندگان کشورهای مصر، ایران و عراق در ختم قرآن صحن حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) قرآن تلاوت کنند و همچنین در فعالیت‌های دیگر نیز شرکت داده خواهند شد. علاوه بر آن، نشست‌های دیگری نیز در مرکز پروژه‌های قرآنی وابسته به مجمع علمی قرآن کریم برگزار می‌شود.
 
الحلو در ادامه اظهار کرد: این مسابقات تعداد زیادی بازدید کننده و کامنت در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای داشت و به‌زودی جلساتی با برگزیدگان برای اطلاع از واکنش‌های مختلف در کشورهایشان خواهیم داشت.
 
انتهای پیام
captcha