گروه تواشیح بشارت همراه زائران اربعین می‌شود
کد خبر: 4166384
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
در قالب کاروان قرآنی نور

گروه تواشیح بشارت همراه زائران اربعین می‌شود

گروه بین‌المللی تواشیح بشارت استان اصفهان برای اجرای برنامه‌های قرآنی در مسیر پیاده‌روی اربعین، عازم عتبات عالیات می‌شود.

گروه تواشیح بشارتبه گزارش ایکنا، گروه بین‌المللی تواشیح بشارت اصفهان در قالب کاروان قرآنی نور به منظور اجرای برنامه‌های قرآنی برای زائران حسینی به عتبات عالیات اعزام می‌شود.

اعزام این گروه به سرپرستی محمد شریعتی برای حضور و اجرای برنامه برای زائران اربعین حسینی با تأیید کمیته اعزام شورای عالی قرآن و ستاد فرهنگی - آموزشی اربعین، صورت گرفته است که مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی، آموزشی ستاد اربعین نیز در تحقق آن، همکاری و تشریک مساعی داشته‌اند.

مقرر است این گروه که سابقه 26 ساله در اجرای برنامه قرآنی با حضور جمعی از قاریان و مدرسان قرآنی اصفهان را داراست، در طول مدت برگزاری مراسم اربعین در میان خیل عظیم و چند‌میلیونی زائران عزادار حسینی به اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی بپردازند.

گروه بین‌المللی تواشیح بشارت اصفهان، پیش از این اجراهای موفقی طی سالیان فعالیت خود داشته و توانسته است، رتبه‌هایی همچون رتبه نخست جشنواره کشوری قبله هفتم، رتبه اول جشنواره کشوری سازمان صدا وسیما، رتبه نخست مسابقات کشوری سال ۱۳۸۳ سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش تواشیح، رتبه ممتاز در مسابقات سطح‌بندی گروه‌های هم‌خوانی را از آن خود کند.

انتهای پیام
captcha