حضور قاریان نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت در مراسم اربعین حسینی
کد خبر: 4165627
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱

حضور قاریان نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت در مراسم اربعین حسینی

کاروان قرآنی نور شامل قاریان نوجوان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) با هماهنگی ستاد اربعین و شورای عالی قرآن برای اجرای برنامه های قرآنی در مواکب و اعتاب مقدس عراق به این کشور اعزام شد.

به گزارش ایکنا از قم، گروه قاریان نوجوان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) تحت عنوان کاروان قرآنی نور با هماهنگی ستاد فرهنگی اربعین کشور و شورای عالی قرآن برای اجرای برنامه های قرآنی در مواکب و اعتاب مقدس عراق به این کشور اعزام شد.

همچنین قاریان اذانگاهی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از جمله محمد زاهدی، اسحاق عبدالهی و سجاد پروینی نژاد و استاد مهدی فروغی از اساتید و قاریان آستان مقدس قم جهت اجرای برنامه‌های قرآنی در موکب آستان مقدس قم در موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مستقر شدند.

اجرای برنامه‌های تلاوت قرآن به صورت انفرادی و گروهی، اجرای تواشیح و سایر برنامه های قرآنی از جمله فعالیت های این گروه قرآنی در مراسم عظیم اربعین خواهد بود و اولین اجرای رسمی این گروه در شهر مدائن در جوار مزار سلمان محمدی (فارسی) برگزار شد.

یادآور می‌شود، با توجه به جریانات شوم استکبار جهانی در پی هتک حرمت قرآن کریم، شاهد حضور قاریان، حافظان و گروه‌های همخوانی از سرتاسر کشور در مراسم اربعین حسینی هستیم و ویژه برنامه‌های قرآنی در ۱۱۴ موکب مستقر در مسیر نجف تا کربلا و اعتاب مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha