نژادپرستی در بلژیک؛ به مسلمانان خانه ندهید
کد خبر: 4127227
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۵

نژادپرستی در بلژیک؛ به مسلمانان خانه ندهید

یک بانوی مراکشی در بلژیک از دریافت نامه‌ای خبر داده که در آن از صاحب آپارتمان خواسته شده است تا ملک خود را به مسلمانان اجازه ندهد.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه اریفینو، فریده ملال، بانوی مسلمان مراکشی مقیم آنتورب بلژیک از دریافت نامه‌ای خبر داده است که محتوایی نژادپرستانه و ضد مسلمانان دارد.

در این نامه که توسط فردی ناشناس به صندوق پستی آپارتمان این زن مراکشی فرستاده شده، نوشته شده است: «به خاطر حفظ موقعیت محله، لطفاً ملک خود را به مسلمانان اجاره ندهید؛ برای اینکه با گذشت زمان ارزش آن کم خواهد شد.»

به نظر می‌رسد فرد ناشناس که این پیام نژادپرستانه را فرستاده می‌خواسته به صاحبخانه پیام دهد که از اجاره دادن آپارتمان وی به مسلمانان راضی نیست.

این بانوی مراکشی با بیان اینکه تلاش کرده است تا آدم خوبی باشد، می‌افزاید: این اولین بار است که با چنین نژادپرستی روبه‌رو می‌شوم و زمانی که برای خواندن و ثبت کنتور آب و دریافت نامه‌ها به آپارتمان سابقم مراجعه کردم با این نامه مواجه شدم که ظاهراً نه برای من بلکه برای صاحب آپارتمان ارسال شده بود.

درحالی که پلیس اعلام کرده است این بانوی مراکشی می‌تواند به خاطر محتوای این نامه از فرستنده آن شکایت کند، اما وی تأکید کرده است که چنین قصدی ندارد و آن را تلف کردن وقت خود می‌داند.

انتهای پیام
captcha