اعلام برنامه نخستین روز از رقابت‌های چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4114181
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱

اعلام برنامه نخستین روز از رقابت‌های چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن

رقابت‌های بخش آقایان در رشته‌های حفظ کل، حفظ بیست جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن امروز 23 دی آغاز می‌شود.

اهوازبه گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به خوزستان، رقابت‌ها امروز از ساعت 14:45 با تلاوت قاری افتخاری به صورت رسمی آغاز می‌شود و سپس در رشته حفظ کل پیگیری می‌شود. در این رشته به ترتیب سعید علی‌اکبری از قزوین، محمدحسین بهزادفر از تهران، محمد انگشتبه از بوشهر، جواد شاهینی از گلستان و محمدعلی موسی‌پور و امیدرضا رحیمی از گیلان پاسخ‌گوی سوالات مطروحه از سوی هیئت داوران خواهند بود.

از ساعت 16:54 مسابقات در رشته قرائت تحقیق دنبال می‌شود. در این رشته به ترتیب حسین خسروی از یزد و حمیدرضا نصیری و وحید براتی از تهران به قرائت قرآن می‌پردازند. سپس با فرارسیدن موعد اذان مغرب به افق اهواز مسابقات تا ساعت 18:30 تعطیل می‌شود و در ادامه جواد سلیمانی از خراسان رضوی، محسن قاسمی از تهران و علیرضا مُکاری از اصفهان به قرائت می‌پردازند.

از ساعت 19:12 مسابقات در رشته ترتیل آغاز می‌شود. در این رشته نخست ابوالفضل زیبایی از گیلان به قرائت می‌پردازد و سپس نوبت به رحیم شریفی از خوزستان، علی ابراهیمی از خراسان رضوی، مسعود صفری از همدان و ابوالفضل قدیانی از تهران خواهد رسید.

اهواز

پایان‌بخش مسابقات نیز اجرای شرکت‌کنندگان در رشته حفظ بیست جزء قرآن است. در این رشته عبدالله نژادمحمد از هرمزگان، محمدصادق رضایی از اصفهان و عبدالکریم گرگین از بوشهر به سوالات مطروحه از سوی هیئت داوران پاسخ می‌دهند.

یادآور می‌شود، چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن از 22 تا 28 دی در شهر اهواز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با دنبال کردن صفحه مسابقات در سایت و شبکه‌های اجتماعی ایکنا در جریان جزئیات مهم‌ترین رویداد قرآنی کشور قرار بگیرند.

انتهای پیام
captcha