هفته «عشق رسول(ص)» در پاکستان برگزار شد
کد خبر: 3933104
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲

هفته «عشق رسول(ص)» در پاکستان برگزار شد

وزیر امور دینی پاکستان اعلام کرد در پاسخ به هتک‌ حرمت به ساحت پیامبر اکرم (ص) هفته «عشق رسول» در این کشور با انجام برنامه‌های مختلف برگزار شد.

هفته «عشق رسول» در پاکستان برگزار شدبه گزارش ایکنا؛ به نقل از نیشن، «نورالحق قادری» وزیر امور دینی و هماهنگی ادیان پاکستان گفت که هفته «عشق رسول (ص)» برای ادای احترام به پیامبر اکرم (ص) در مناطق مختلف سراسر این کشور برگزار شد.
 
این هفته برگزار می‌شود تا به افراد و جریان‌های معاند و اسلام‌ستیزاین این پیام ارسال شود که عشق ما به حضرت محمد (ص) بیش از پیش تقویت شده است.
 
وی افزود: هدف از برگزاری این هفته که از جمعه گذشته مصادف با 12 ربیع‌الاول آغاز شده، ابراز عشق عمیق مسلمانان، به خاتم النبیین (ص) است.
 
در این هفته جشن‌هایی با عنوان محفل نعت و محفل میلاد در شهرها و روستاهای پاکستان برپا می‌شود که در این مجالس و جشن‌ها درباره سیره و آموزه‌های پیامبر اکرم برنامه‌های تبلیغی و سخنرانی انجام می‌شود.

وزیر امور دینی پاکستان افزود: با برگزاری این هفته به جهانیان این پیام را می‌دهیم که رابطه ما با پیامبر اکرم(ص) روز به روز قوی‌تر و مستحکم‌تر می‌شود. پیامبر رحمة للعالمین است و با وجود خصومت‌ها علیه راه و آیین او، احترام و عشق ما به رسول اکرم (ص) روز به روز بیشتر می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha