نصب نقشه فلسطین مقابل منزل شهروند کویتی
کد خبر: 3927400
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

نصب نقشه فلسطین مقابل منزل شهروند کویتی

یک شهروند کویتی با نصب نقشه فلسطین در مقابل منزل خود، مخالفتش را با عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی نشان داده است.  

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «صفا»، «محمد عواض الوسمی»، شهروند کویتی، متولد 1982 است که در منطقه «صُباح الناصر» در استان الفروانیه کویت زندگی می‌کند.
 
منزل این شهروند کویتی به تازگی به دلیل نصب نقشه فلسطین در مقابل این منزل، سوژه شبکه‌های اجتماعی شده است. الوسمی با این ابتکار مخالفت خود را با تلاش کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نشان داده است.
 
این شهروند کویتی در گفت‌وگو با خبرگزاری صفا با تأکید بر اینکه موضع اصلی دولت و ملت کویت حمایت از فلسطین است، گفت: ما از گذشته به مسئله فلسطین تعلق خاطر داشته‌ایم.
 
وی با اشاره به اینکه در منزل او تابلوهایی نصب شده که نشان‌دهنده میزان فاصله او از مسجدالاقصی است، گفت: به منظور وفاداری به مسئله فلسطین در خارج از منزل نقشه این کشور را حاوی شهرهای آن و ساخته شده از سنگ مرمر به ارتفاع 210 و عرض 70 سانتی‌متر نصب کرده‌ام تا مخالفت خود را با عادی‌سازی روابط نشان دهم و همه بدانند که اهالی این منزل از حق ملت فلسطین از نهر تا بحر حمایت می‌کنند.
 
او ادامه داد: می‌خواهم این ایده در مقابل منازل تمام کویتی‌ها و کشورهای حاشیه خلیج فارس اجرا شود تا آنان نیز حمایت خود را از مسئله فلسطین نشان دهند.
انتهای پیام
captcha