نفرات برتر دوره سوم مسابقه «نفس‌های طلایی» / آغاز چهارمین دوره از اردیبهشت‌
کد خبر: 3891193
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
15 اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود؛

نفرات برتر دوره سوم مسابقه «نفس‌های طلایی» / آغاز چهارمین دوره از اردیبهشت‌

اسامی نفرات برتر دوره سوم مسابقه «نفس‌های طلایی» رادیو قرآن 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری اعلام می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ اسامی نفرات برتر دوره سوم مسابقه نفس‌های طلایی شبکه رادیویی قرآن که از سوی گروه تلاوت این شبکه رادیویی برگزار می‌شود، 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری مشخص و اعلام خواهد شد.

همچنین، چهارمین دوره این مسابقه نیز از اول اردیبهشت‌ماه در دو گروه سنی بالا و پایین ۱۶ سال برگزار خواهد شد. این برنامه با هدف گسترش فرهنگ تلاوت در جامعه طراحی شده که در آن دو بخش کوتاه از دو تلاوت قاریان مشهور جهان اسلام، پخش می‌شود.

در این مسابقه، هر یک از قاریان و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از دو تلاوت معرفی شده را انتخاب و به بهترین و نزدیکترین شیوه اجرا کنند و تلاوت خود را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال کنند.

در پایان هر مسابقه نیز شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر تعلق خواهد گرفت که از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمامی شرکت‌کنندگان انتخاب خواهد شد. همچنین، داوری شرکت‌کنندگان در دو مقطع زیر 16 سال و بالای ۱۶ سال انجام می‌شود که متناسب با میزان شرکت‌کننده، تعداد هدایا نیز توزیع خواهد شد.

همچنین، اگر شرکت‌کنندگان در مسابقه هر دو بخش معرفی شده را تقلید کنند، دو بار در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اصلی پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن به نشانی radioquran.ir مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، مسابقه «نفس‌های طلایی» در قالب میان‌برنامه طی هر روز در فواصل برنامه‌های مختلف شبکه رادیویی قرآن به سمع شنوندگان و علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن می‌رسد.

انتهای پیام
captcha