مسابقه «نفس‌های طلایی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3872865
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
از سوی رادیو قرآن؛

مسابقه «نفس‌های طلایی» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ پخش مسابقه «نفس‌های طلایی» با موضوع اجرای تقلید تلاوت به صورت ماهانه از رادیو قرآن آغاز شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، محمدامین مهدوی، مدیر گروه تلاوت رادیو قرآن با اشاره به اقدام جدید این شبکه رادیویی در برگزاری مسابقه‌ای ویژه مخاطبان اظهار کرد: مسابقه‌ای با عنوان «نفس‌های طلایی» با هدف گسترش فرهنگ تلاوت در جامعه طراحی شده که در آن دو بخش کوتاه از دو تلاوت قاریان مشهور جهان اسلام، پخش می‌شود.

وی افزود: هر یک از قاریان و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از دو تلاوت را انتخاب و به بهترین و نزدیکترین شیوه اجرا و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال کنند.

مهدوی در رابطه با جوایز این مسابقه گفت: هر ماه، شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر تعلق خواهد گرفت که از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمامی شرکت‌کنندگان انتخاب می‌شود. همچنین، داوری شرکت‌کنندگان در دو مقطع زیر 16 سال و بالای ۱۶ سال انجام می‌شود که متناسب با میزان شرکت‌کنندگان، تعداد هدایا نیز توزیع خواهد شد.

مدیر گروه تلاوت رادیو قرآن تصریح کرد: چنانچه علاقه‌مندان هر دو بخش را تقلید کنند، دو بار در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

وی در پایان بیان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن به نشانی radioquran.ir مراجعه کنند. همچنین، این مسابقه در قالب «میان‌برنامه» در فواصل برنامه‌های رادیو قرآن هر روز پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha