فراخوان مسابقه «نفس‌های طلایی» رادیو قرآن
کد خبر: 3882374
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

فراخوان مسابقه «نفس‌های طلایی» رادیو قرآن

فراخوان مرحله دوم مسابقه «نفس‌های طلایی» شبکه رادیویی قرآن داده شد.

محمد قاسمیان، تهیه‌کننده برنامه نفس‌های طلایی رادیو قرآن، در گفت‌و‌گو با ایکنا، درباره این برنامه و فراخوان مرحله دوم آن، اظهار کرد: مسابقه نفس‌های طلایی با رویکرد گسترش فرهنگ تلاوت از بهمن‌ماه سال جاری آغاز و در دوره اول اجرا با استقبال خوب قاریان از نقاط مختلف کشور روبه‌رو شد و نتیجه مرحله اول 15 اسفندماه در سایت رادیو قرآن قابل مشاهده است.

تهیه‌کننده برنامه نفس‌های طلایی بیان کرد: همچنین، شش جایزه یک میلیون تومانی به صورت ماهانه برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شد.

وی گفت: دوره دوم مسابقه نفس‌های طلایی در دو سبک استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد و محمود حسین منصور در حال برگزاری است و علاقه‌مندان تا پایان اسفندماه فرصت دارند که تلاوت‌های خود را از طریق وب‌سایت شبکه ارسال کنند.

قاسمیان اظهار کرد: در دوره دوم مسابقه، بسته‌هایی شامل سه تلاوت آماده شده که روزانه و در ساعات مختلف در رادیو قرآن پخش می‌شود. همچنین، مقرر شده که فیلم تلاوت‌ها دریافت و در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های رادیو قرآن بارگذاری شود. فیلم‌های تلاوت قاریانی که در دوره اول مسابقه انتخاب شدند (شش قاری) به زودی دریافت و در کانال‌های رادیو قرآن بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha