رونمایی از هفت عنوان کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال‌و‌بختیاری
کد خبر: 3824300
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

رونمایی از هفت عنوان کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال‌و‌بختیاری

گروه فرهنگی ــ رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از رونمایی هفت عنوان کتاب منتشر شده طی سال گذشته در انتشارات جهاددانشگاهی استان در حاشیه گردهمایی مدیران انتشارات مراکز جهاددانشگاهی کشور خبر داد.

سیروس رضایی، رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از  چهارمحال‌وبختیاری، از رونمایی هفت عنوان کتاب منتشر شده طی سال گذشته در انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در حاشیه گردهمایی مدیران انتشارات مراکز جهاد‌دانشگاهی کشور خبر داد و گفت: این کتب از تازه‌های نشر انتشارات جهاددانشگاهی در سال گذشته است.

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری افزود: هفت عنوان کتاب منتشرشده در حوزه‌های تربیت‌بدنی، دامپزشکی، مشاوره و روانشناسی، زبان و ادبیات فارسی و عمران بوده است.

وی با بیان اینکه نویسنده این کتب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان بوده‌اند، اظهار کرد: انتشارات جهاددانشگاهی به عنوان نشر دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری آمادگی چاپ و انتشار کتب اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها را دارد.

رضایی تصریح کرد: دستور و نگارش زبان فارسی، پرسمان ازدواج، 101 تمرین برای دوومیدانی جوانان، مخاطرات گیاهان سمی در تغذیه، مبلمان شهری، حفاری در تونل و عبور از ریزش و مقدمه‌ای بر معاینه عصبی در حیوانات کوچک هفت عنوان کتاب رونمایی شده در پنجمین گردهمایی مدیران انتشارات جهاددانشگاهی است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha