ضرورت تقویت همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با جهاددانشگاهی
کد خبر: 3824261
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
طیبی تأکید کرد:

ضرورت تقویت همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با جهاددانشگاهی

گروه فرهنگی ــ رئیس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه خوشبختانه فعالیت‌های جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری مطلوب ارزیابی می‌شود، افزود: لازم است همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با جهاددانشگاهی بیش از پیش تقویت شود.

همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با جهاد دانشگاهی تقویت شودبه گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، امروز، 12 تیرماه، در سفر به شهركرد در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: خوشبختانه فعالیت‌های جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی افزود: لازم است سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای تکمیل ساختمان جهاددانشگاهی اعتباری را در قالب تسهیلات اختصاص دهد.

طیبی گفت: باید استان به منظور ایجاد و احداث مرکز درمان در حوزه نازایی، سلول‌درمانی و ... که بحث‌های تخصصی جهاددانشگاهی است کمک کند.

وی افزود: جهاددانشگاهی در بسیاری از حوزه‌ها از جمله کشاورزی اقدامات بسیار تخصصی را انجام داده، از جمله این اقدامات می‌توان به اصلاح نژاد دام سبک و سنگین، ماهیان سردابی، گردو و فندق اشاره کرد. همچنین می‌توان در زمینه بادام استان اقداماتی را انجام داد.

همچنین، رئیس جهاددانشگاهی بر توسعه مشاغل خانگی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی تأکید کرد.

در ادامه طهمورث الیاسی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: بودجه کشور و به تبع در استان‌ها 10 درصد کاهش یافته است، گرچه کشور در هنگام سختی‌ها تصمیمات بهتری را اتخاذ کرده و بهره‌وری افزایش یافته است.

الیاسی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی نهاد عمومی غیردولتی است، گفت: جهاددانشگاهی طرح‌های مطالعاتی بسیاری انجام داده که دستگاه‌ها می‌توانند از ظرفیت این نهاد استفاده کنند و آمادگی کامل برای کمک به جهاددانشگاهی استان از محل اعتبارات توازن ملی و از سوی سازمان برنامه و بودجه به منظور تکمیل ساختمان جهاددانشگاهی وجود دارد.

وی در پایان گفت: حدوداً 11.7 میلیارد تومان از اعتبارات فنی اعتباری استان که مربوط به سال گذشته بود جذب نشده است.

انتهای پیام

captcha