چهارمحال و بختیاری؛ میزبان گردهمایی مدیران انتشارات جهاددانشگاهی سراسر کشور
کد خبر: 3823148
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

چهارمحال و بختیاری؛ میزبان گردهمایی مدیران انتشارات جهاددانشگاهی سراسر کشور

گروه فرهنگی ــ رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین گردهمایی مدیران انتشارات جهاددانشگاهی در سراسر کشور ۱۱ تیرماه جاری به میزبانی جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

سیروس رضایی، رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در پنجمین گردهمایی یک روزه که با حضور ‌عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و مدیران فرهنگی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود، مسائل مختلفی درخصوص فعالیت‌های حوزه نشر و کتاب در جهاد‌دانشگاهی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
وی افزود: همچنین تخصصی شدن شعب در تولید کتاب با توجه به مزیت‌های موجود، وضعیت توزیع کتاب، راهکارهای ارتقای کیفی تولید کتاب، اقتصاد نشر و فعالیت‌های ترویجی در حوزه کتابخوانی از جمله موضوعاتی است که در این گردهمایی مورد تبادل نظر قرار می‌گیرد.
رضایی خاطرنشان کرد: برگزاری دو کارگاه آموزشی، رونمایی از تازه‌ترین آثار انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان چهارمحال و بختیاری، سخنرانی علیزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، عادل تقوی رئیس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و تقدیر از شعب برگزیده از دیگر برنامه‌های این نشست خواهد بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha