آغاز گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی در چهارمحال‌و‌بختیاری
کد خبر: 3824040
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

آغاز گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی در چهارمحال‌و‌بختیاری

گروه اجتماعی ــ هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور به میزبانی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

سیروس رضایی، رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام خبر آغاز هشتادو‌یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی سراسر کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این گردهمایی صبح امروز 12 تیرماه با موضوع «بیانیه گام دوم انقلاب؛ دانشگاه و فرهنگ جهادی» با حضور سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی آغاز شد.

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: در این گردهمایی حدود ۸۰ نفر از معاونان فرهنگی واحدها و سازمان‌های جهاددانشگاهی، رؤسا و معاونان سازمان‌های تخصصی فرهنگی جهاددانشگاهی از جمله خبرگزاری‌ دانشجویان ایران، ایسنا و خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، مرکز دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران حضور دارند.

وی گفت: در این گردهمایی که با شعار گام دوم انقلاب، دانشگاه‌ها و فرهنگ جهادی برگزاری می‌شود، معاونان فرهنگی واحد‌های جهاددانشگاهی سراسر کشور با حضور در نشست‌‎های تخصصی به تبادل نظر و هم‌اندیشی پیرامون برنامه‌های فرهنگی جهاددانشگاهی می‌پردازند.

همچنین، فردا معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری و حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور نیز در این همایش به عنوان مهمان ویژه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha