برپایی کارگاه‌ها‌ی آموزشی قرآنی در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن کویت
کد خبر: 3089394
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

برپایی کارگاه‌ها‌ی آموزشی قرآنی در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن کویت

گروه بین‌الملل: کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف قرآنی در حاشیه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ، تجوید و قرائت قرآن کریم جایزه کویت در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) به نقل از روزنامه کویتی «الوطن»، عبداللطیف الکندری، رئیس کمیته برنامه‌ها و فعالیت‌های جانبی ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه کویت در این باره گفت: برای این دوره از مسابقات، فعالیت‌های متعددی به‌منظور آشنایی بیشتر مهمانان و متسابقین با میراث و اماکن دیدنی کویت در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در حاشیه این دوره از مسابقات، چندین کارگاه آموزشی قرآنی در حال برگزاری است که «استفاده از فن‌آوری در آموزش قران کریم» ویژه آقایان، «مدیریت احساسات با بهره‌گیری از آیات قرآن کریم» ویژه بانوان و «بهبود و ارتقای فعالیت‌های شخصی با بهره‌گیری از مفاهیم سوره‌‌های جزء عم»، ویژه بانوان از جمله این کارگاه‌های قرآنی است.
الکندری تصریح کرد: کارگاه آموزشی «سوره فاتحه؛ تلاوت‌ و معانی آن»، ویژه اقلیت‌های ساکن در کویت(پسران) و «ارزش‌های قرآنی در زندگی روزمره»، ویژه دختران و پسران از دیگر کارگاه‌های آموزشی است که در حاشیه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه کویت برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط
captcha