جامعه قرآنی برای جذب بیشتر مردم به عرصه تولید وارد میدان شود
کد خبر: 4208891
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا:

جامعه قرآنی برای جذب بیشتر مردم به عرصه تولید وارد میدان شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جامعه قرآنی کشور نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم دارند، گفت: جامعه قرآنی برای جذب مردم به مقوله تولید باید وارد عرصه شده و با تبیین موضوعات مختلف زمینه‌ساز تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» شود.

محمدمهدی اسماعیلی

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره نقش جامعه قرآنی و فعالان فرهنگی و مذهبی در تحقق عنوان سال 1403؛ «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ویژه همکاران ما در معاونت قرآن و عترت تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند تا سهم مهمی در تحقق عنوان سال و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری داشته باشند.

وی افزود: به همین منظور بخشی از اقدامات ما در فضای نمایشگاه بین‌المللی قرآن به معرض نمایش گذاشته شد تا مردم و بازدیدکنندگان با کم و کیف برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جامعه فرهنگی و قرآنی کشور آشنا شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: ما معتقدیم فرهنگ قرآنی مهمترین پشتوانه ارتقای کشور و جامعه است و باید این موضوع مهم فرهنگ‌سازی شود. قرآن بستری است که همه حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصاد در قالب آن امکان رشد دارند و به همین دلیل امیدواریم که چنین اتفاقی رخ دهد و مدنظر قرار گیرد.

اسماعیلی گفت: جامعه قرآنی کشور نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم دارند؛ در واقع جامعه قرآنی برای جذب مردم به مقوله تولید باید وارد عرصه شده و با تبیین موضوعات مختلف زمینه‌ساز تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم شود.

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha