میزبانی مساجد البرز از جشن‌های دهه فجر
کد خبر: 4196328
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

میزبانی مساجد البرز از جشن‌های دهه فجر

استاندار البرز گفت: مساجد استان البرز با محوریت مردم نسبت به برگزاری مراسم و جشن‌های دهه مبارک فجر اقدام کنند.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز صبح امروز، هشتم بهمن‌ماه در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: ۶۸۲ مسجد در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۵۱ مسجد در کرج است بنابراین باید همراهی لازم را جهت فعالیت‌های فرهنگی و تبیین گری مساجد داشته باشیم.

وی افزود: برپایی حدود ۳۰۰ موکب در استان توسط سپاه و مراکز مذهبی برای پذیرایی از مردم و اجرای برنامه‌های فرهنگی در دستور کار قرار گیرد. 

این مسئول توضیح داد: می‌توان با برنامه‌ریزی در ۱۰۰ مسجد شاخص استان به مدت ۱۰ شب برنامه‌های مختلفی متناسب با ایام الله دهه فجر و انتخابات پیش رو برگزار کرد تا جمع بزرگی از مردم استان را دربر گیرد.

استاندار البرز مطرح کرد: چراغانی اماکن عمومی استان و نصب پرچم سر در واحدهای صنفی، منازل و … با هدف ایجاد شور و نشاط و جلوه بصری در سراسر استان از جمله مواردی است که باید با کمک متولیان اجرایی شود. دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران نیز در دستور کار مدیران استان قرار گیرد.

عبداللهی گفت: این ایام فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جانفشانی‌های مردم برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران است. مشارکت پرشور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، دفاع از ارزش‌های انقلاب و ادای احترام به خون شهدا برای حفظ این دستاورد بزرگ است.

انتهای پیام
captcha