اجرای طرح ملی «نذر خدمت» در مناطق محروم اردبیل
کد خبر: 4189409
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

اجرای طرح ملی «نذر خدمت» در مناطق محروم اردبیل

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح ملی «نذر خدمت» همزمان با سراسر کشور در ۱۳ روستای شهرستان بیله‌سوار اجرا می‌شود.

ایرج آقایی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر اردبیل، ایرج آقایی، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر اردبیل در سخنانی با اشاره به اجرای طرح ملی نذر خدمت در مناطق محروم این استان با محوریت روستا‌های شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: این طرح با هدف آموزش و توانمندسازی، ارائه خدمات سلامت‌محور و محرومیت‌زدایی برگزار خواهد شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این طرح از تاریخ پنجم تا هفتم دی‌ماه با مرکزیت روستای شورگل بخش جعفرآباد در شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود، افزود: استقرار میز خدمت، توزیع بسته‌های معیشتی و البسه به نیازمندان، ارائه خدمات بهداشتی درمانی، تسریع راه‌های روستایی و... اقداماتی است که جمعیت هلال احمر استان اردبیل با مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان در مناطق محروم استان اردبیل انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه زمینه فعالیت در جمعیت هلال احمر برای خیران و داوطلبان گسترده بوده و محدود به یک فعالیت و یک عرصه خاص نیست، گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر در زمان حوادث و سوانح کمک‌یار جمعیت هلال احمر بوده و در زمان‌های دیگر نیز کار‌های عام‌المنفعه انجام می‌دهند که جای تقدیر دارد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل یادآور شد: یک هزار و 80 نفر در قالب ۳۰۳ خانوار جامعه هدف این طرح است.

انتهای پیام
captcha