نمایندگان مجلس در برابر زورگویی و خواسته‌های نامعقول بایستند
کد خبر: 4185178
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

نمایندگان مجلس در برابر زورگویی و خواسته‌های نامعقول بایستند

امام جمعه کرمانشاه گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در مقابل زورگویی و بعضاَ خواسته‌های نامعقول عده‌ای بیاستند تا بتوانند نسبت به گره‌گشایی از مشکلات کشور گام بردارند.

حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع کرمانشاه با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس، اظهار کرد: ویژگی‌های این فرد را می‌توانیم در بیانات امام راحل بیابیم و این روز به نام روز مجلس نام‌گذاری شده است.

وی افزود: همانطور امام خمینی(ره) فرمودند جایگاه مجلس شورای اسلامی در رأس امور است و این جایگاه ویژه بوده و نمایندگان مردم از سراسر کشور حتی نمایندگان اقلیت‌های مذهبی نیز حضور دارند و نسبت به قانون‌گذاری اقدام می‌کنند که ریل حرکت قوه مجریه است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: نقش مجلس بسیا مهم و تأثیرگذار در نظام مردم سالاری دینی است و نمایندگان خود مردم تصمیم‌گیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود که بسیار مهم است که مردم حضوری گسترده داشته باشند.

وی افزود: مردم از نمایندگان خود انتظارتی دارند که قطعاَ به حق است و آنان باید با تلاش و کوشش و دلسوزی برای حل مشکلات مردم گام برداند و با شجاعت و استقلال در مواقع حساس تصمیم درست بگیرند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در مقابل زورگویی و بعضاَ خواسته‌های نامعقول عده‌ای بیاستند تا بتوانند نسبت به گره‌گشایی از مشکلات کشور گام بردارند.

حجت‌الاسلام غفوری اظهار کرد: برای تشکیل مجلس انقلابی و تأثیرگذار باید با نگاهی امیدوارانه در انتخابات مجلس شرکت کنیم تا بتوانیم تأثیرگذار در تصمیم‌سازی کشور باشیم و مشارکت حداکثری وظیفه همگانی است.

انتهای پیام
captcha