سومین رویداد تربیتی دخترانه «روشنای زینب(س)» در شیراز آغاز شد
کد خبر: 4168021
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

سومین رویداد تربیتی دخترانه «روشنای زینب(س)» در شیراز آغاز شد

مسئول بنیاد ملی نوجوان شعبه فارس از برگزاری سومین رویداد تربیتی دخترانه «روشنای زینب (س)» خبر داد و گفت: این رویداد با حضور بیش از ۱۷۰ نفر از دختران استان فارسی در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) امروز ۱۹ شهریور ماه آغاز شد.

مریم محمدزاده، مسئول بنیاد ملی نوجوان شعبه فارسمریم محمدزاده، مسئول بنیاد ملی نوجوان شعبه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری سومین رویداد تربیتی دخترانه «روشنای زینب» در شهر شیراز خبر داد و گفت: در راستای سلسله رویداد‌های دختران حاج قاسم، سومین رویداد تربیتی دخترانه روشنای زینب (س) ۱۹ الی ۲۲ شهریورماه در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد در چند قالب تقسیم‌بندی می‌شود و بیش از ۱۷۰ نفر از دختران جوان و نوجوان استان در کارگاه‌های آموزشی نظیر نظم نوین جهانی و نقش نوجوان ایرانی، مدیریت و کنترل خود، هویت جوانان، تفکر انتقادی، ایده پردازی، سواد رسانه و هوش مصنوعی، زندگی خلاق و... شرکت می‌کنند.

محمدزاده در ادامه اهداف این سلسله رویداد‌ها را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: شناسایی استعدادها، توانمندسازی و شبکه‌سازی دختران استان فارس و حمایت از ایده‌های تربیتی دختران دانش‌آموز از اهداف این سلسله رویداد است تا شرکت‌کنندگان کنشگری فعال در بین هم‌سن و سالان داشته باشند و با پشتیبانی بنیاد ملی نوجوان، ایده‌های خود را در سطح جامعه اجرایی کنند.

مسئول بنیاد ملی نوجوان شعبه فارس ادامه داد: شرکت‌کنندگان پس از گروه‌بندی خواهند شد و تحت‌نظر یک مشاور، عملیات فرهنگی را طرح‌ریزی و در سطح شهر اجرا کنند تا جرأت حضور در اجتماع را داشته باشند همچنین برنامه‌های بازدید از رصدخانه دانشگاه شیراز و دیگر امکان را جهت آموزش و هویت‌سازی در دستورکار است.

محمدزاده با اشاره به اینکه افتتاحیه این رویداد با حضور چهره‌های بین‌المللی دینی و پژوهشی اسلام برگزار می‌شود، گفت: در این رویداد بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اجرایی از طریق شرکت‌کنندگان انجام می‌شود و در دوره قبل بیش از ۲۰۰ نفر شرکت کردند که در دوره کنونی در بخش کادر جرایی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha