هتک حرمت قرآن سقوط استکبار را نزدیک‌تر می‌کند
کد خبر: 4160453
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲

هتک حرمت قرآن سقوط استکبار را نزدیک‌تر می‌کند

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: دشمنان فکر می‌کنند با حرکات گستاخانه می‌توانند قرآن را در اذهان عمومی به‌خصوص در ذهن مسلمانان کم‌ارزش جلوه دهند غافل از اینکه با این کار، خودشان بر عزت و عظمت قرآن فزونی بخشیده و مقدمات سقوط و تنزلشان را روز به روز نزدیک‌تر می‌کنند.

مهلقا حسن‌زاده معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از حوزه اردبیل، مهلقا حسن‌زاده، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اردبیل 15 مردادماه ضمن اشاره به هتک حرمت کتاب آسمانی قرآن کریم اظهار کرد: قرآن کلام الهی و معجزه نبی مکرم اسلام(ص) برای مسلمانان است که دشمنان از زمان نزول آن دائم درصدد تحریف آن بر آمده‌اند.

وی افزود: براساس آیات الهی، قرآن از توطئه‌های دشمنان مصون مانده و بدخواهان اسلام هرگز توانایی تحریف آن را نخواهند داشت، دشمنان اسلام متاسفانه با وجود آیات صریح قرآن، دست از گستاخی خود بر نداشته و مدام در صدد لطمه‌زدن به این کتاب آسمانی هستند و عجز و ناتوانی آن‌ها در برابر قرآن، راه‌های گوناگونی را برای بی‌حرمتی به این کتاب مقدس در ذهن‌شان می‌پروراند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اردبیل، با بیان اینکه آیات قرآن متناسب با هر عصر و زمانی بوده و همیشه تازگی دارد، اظهار کرد: امروزه بشر با وجود علم‌هایی که آموخته، هنوز توانایی و قدرت کشف بسیاری از اسرار و رموز قرآن را ندارد از این‌رو دشمنان در برابر بطن آیات قرآن عاجز مانده و به ناچار سعی در بی‌حرمتی به آن را دارند.

حسن‌زاده تصریح کرد: دشمنان فکر می‌کنند با حرکات گستاخانه می‌توانند قرآن را در اذهان عمومی به‌خصوص در ذهن مسلمانان کم‌ارزش جلوه دهند غافل از اینکه با این کار، خودشان بر عزت و عظمت قرآن فزونی بخشیده و مقدمات سقوط و تنزلشان را روز به روز نزدیک‌تر می‌کنند.

مدرس حوزه علمیه خواهران اردبیل ادامه داد: به‌طور قطع آیین و دینی که بی‌اساس و پوچ باشد، پیروانش را به اهانت نسبت به آیین دیگر ترغیب می‌کند، در عظمت دین اسلام همین بس که کتاب آسمانی آن یعنی قرآن هرگز اجازه اهانت و توهین به مذهب دیگری را به معتقدانش نداده است.

وی خاطرنشان کرد: تجمع، اعتراض و محکومیت خواهران طلبه به اهانت‌های دشمنان، به‌طور قطع مشت محکمی بر دهان دولت‌های حامی هتک حرمت بوده و دشمنان بدانند که روزی این برنامه‌ریزی‌های نابخردانه بلای جان خودشان خواهد شد.

انتهای پیام
captcha