آیین اختتامیه نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4140314
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
فردا

آیین اختتامیه نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

آیین اختتامیه نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری، ۲۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ با حضور مسئولان و دست‌اندرکاران این رویداد قرآنی و عموم مردم برگزار می‌شود.

نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و بر اساس اعلام روابط عمومی ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری، آیین اختتامیه نمایشگاه قرآن چهارمحال‌وبختیاری فردا، ۲۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ با حضور مسئولان و دست‌اندرکاران این رویداد قرآنی و نیز عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان برگزار می‌شود.

قرائت قرآن کریم، اجرای سرود، مناجات‌خوانی، خطابه‌خوانی قرآنی، سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ارائه گزارش نمایشگاه قرآن و تقدیر از عوامل اجرایی نمایشگاه از جمله بخش‌های برنامه اختتامیه اعلام شده است.

از عموم مردم و نیز اصحاب رسانه‌ استان جهت حضور در این آیین دعوت به عمل آمده است.

نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری از روز شنبه ۱۶ اردیبهشت‌‌ماه کار خود را در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد آغاز کرد و در طی شش روز فعالیت، علاوه بر فعالیت ۳۴ غرفه عناوین متعددی از برنامه‌های فرهنگی و تربیتی پذیرای علاقه‌مندان به‌ویژه دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی بود که فردا این رویداد قرآنی در روز هفتم ادامه دارد و با برپایی آیین اختتامیه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام
captcha