اجرای طرح «هلال رحمت» در کردستان
کد خبر: 4135628
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

اجرای طرح «هلال رحمت» در کردستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در ماه مبارک رمضان در قالب طرح « هلال رحمت» بیش از یک هزار بسته معیشتی به همت حوزه داوطلبان در شعب تابعه استان کردستان بین خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند توزیع شد.

اجرای طرح «هلال رحمت» در کردستان

پیام جلالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: ‌ در ماه مبارک رمضان، مجموعه برنامه‌‌های فرهنگی استان با مشارکت خیرین، جوانان، داوطلبان و امدادگران در سطح استان کردستان برگزار شد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان در قالب طرح « هلال رحمت» بیش از یک هزار بسته معیشتی به همت حوزه داوطلبان در شعب تابعه استان کردستان بین خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان به اجرای طرح نیابت به عنوان یکی از خدمات خیرخواهانه این جمعیت اشاره و بیان کرد: در ماه مبارک رمضان طرح «نیابت» در راستای دیدار با خانواده‌های نیازمند و بیمار صورت گرفت.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله اقامه نماز جماعت، ضیافت افطاری، ایستگاه سلامت، جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم، طرح نیابت، برنامه پخش اذان و آیه‌های قرآنی، ارائه خدمات به مردم در شب‌های قدر، غبارروبی مساجد، حضور پر طراوت در راهپیمایی روز قدس، پرداخت کمک‌های بلا عوض مالی به بیماران صعب العلاج، آموزش به غنچه‌های هلال و آموزش‌های همگانی در خانه‌های هلال، مساجد و حسینه‌ها اجرا شد.

جلالی در ادامه با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تربیتی است، گفت: امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر در تمامی عرصه‌ها با تأسی گرفتن از رهنمودهای دین مبین اسلام در راستای حفظ کرامت انسانی و خدمات رسانی به همنوعان توانسته اند به خوبی ایفای نقش کنند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان کوشیدند که همچون گذشته با فعالیت های فرهنگی و معنوی در تمام دقایق این ماه الهی، مهربانی و خدمت به همنوعان، دوستی و کرامت انسانی را ترویج دهند.

یادآور می‌شود؛ برنامه‌ها توسط شعب تابعه در استان برگزار شده است و همچنین امدادگران، جوانان و داوطلبان جهت پوشش امدادی مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر و ارائه خدمات به مردم عزیز آماده می‌باشند.

انتهای پیام
captcha