اجرای طرح «نظرسنجی از مسافران نوروزی» در کردستان
کد خبر: 4212488
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳

اجرای طرح «نظرسنجی از مسافران نوروزی» در کردستان

طرح نظرسنجی میزان رضایتمندی مسافران نوروزی از بیست‌‎و‎چهارمین دوره طرح خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان کردستان به همت واحد ایسپای جهاددانشگاهی کردستان اجرا شد.

مهدی ورمزیار، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان

مهدی ورمزیار، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از اجرای طرح نظرسنجی «میزان رضایتمندی مسافران نوروزی» از بیست‌و‌چهارمین دوره طرح خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان کردستان خبر داد.

وی با اشاره به انجام طرح نظرسنجی این طرح ملی به همت مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان کردستان افزود: این نظر‌سنجی در پایگاه‌های مستقر در مقاصد گردشگری، نقاط  منتهی به مقاصد سفر، پایانه‌های مسافربری و مبادی و ورودی استان کردستان و با هدف انعکاس خدمات هلال احمر استان و نقش آن در برقراری نشاط و تأمین سلامت در رویداد فرهنگی مسافرت‌های نوروزی انجام گرفته است.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: این طرح نظرسنجی بین ۳۱۲ نفر از مسافران نوروزی که به استان کردستان سفر کرده‌اند به صورت پایلوت در سطح سه شهرستان سقز، سنندج و مریوان در گروه های مختلف سنی انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس یافته‌های این نظرسنجی بیش از 67 درصد مسافران پیام‌های پیشگیری از مخاطرات در حوادث جاده‌ای را از پایگاه‌های خدماتی هلال احمر دریافت کرده‌اند، گفت: بیش از 93 درصد هم ‌مکان استقرار خدمات نوروزی هلال احمر را مناسب ارزیابی کرده و بیش از 80 درصد از مسافران نیز برخورد اعضای هلال احمر را مناسب ارزیابی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha