برگزاری محافل انس با قرآن در مؤسسه نورالیقین بانه
کد خبر: 4129962
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

برگزاری محافل انس با قرآن در مؤسسه نورالیقین بانه

مدیر مؤسسه قرآنی نورالیقین شهرستان بانه از برگزاری محافل انس با قرآن در قالب جزءخوانی قرآن به همت این مؤسسه در سطح مساجد شهرستان بانه خبر داد.

مؤسسه نور الیقین بانه

زریان صالح‌پور، مدیر مؤسسه قرآنی نورالیقین شهرستان بانه در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: مؤسسه قرآنی نورالیقین فعالیت خود را به‌طور رسمی از سال ۹۰ زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه نورالیقین بیشتر فعالیت‌های قرآنی خود را خودجوش و بدون حمایت هیچ ارگانی برگزار کرده‌ است، افزود: در این راستا به‌منظور تأمین هزینه‌های مؤسسه شامل هزینه آب، برق، گاز و تلفن و اجاره مؤسسه شهریه‌ای از شرکت‌کنندگان کلاس‌های قرآنی دریافت می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی نورالیقین شهرستان بانه بیان کرد: مربیان این مرکز دارای گواهینامه قرآنی و سوابق درخشان قرآنی و توانمند در امر آموزش قرآنی هستند و در حال حاضر چهار مربی قرآنی برجسته این شهرستان با این مؤسسه همکاری دارند.

وی این مؤسسه قرآنی را از مراکز موفق قرآنی استان کردستان دانست و ادامه داد: فعالیت‌های این مؤسسه قرآنی همواره مورد تأیید سازمان دارالقرآن کریم و امور قرآنی استان کردستان بوده است.

صالح‌پور با اشاره به اینکه این مؤسسه قرانی در ایام ماه مبارک رمضان به‌صورت ویژه برنامه‌های قرانی خود را پیگیری خواهد کرد، افزود: در این راستا محافل انس به قرآن در قالب طرح جزء‌خوانی در سطح مساجد شهرستان بانه برگزار خواهد کرد.

وی در پایان گفت: محافل جزء‌خوانی قرآن ویژه آقایان در سطح این مؤسسه قرآنی برگزار خواهد شد و محافل جزء‌خوانی ویژه بانوان در سطح مساجد حاج نصراله خدری، حاج نصراله نویدی و مسجد حضرت اسماعیل برگزار خواهد شد تا بانوان بیشتری بتوانند از این محفل معنوی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha