آغاز آزمون شفاهی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4110312
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

آغاز آزمون شفاهی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن

آزمون شفاهی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن از امروز هفتم دی‌ماه به صورت برخط آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

آغاز آزمون شفاهی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، آزمون شفاهی بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از امروز هفتم دی‌ماه و به مدت سه روز (روزهای هفتم، هشتم و دهم دی‌ماه) به صورت برخط برگزار می‌شود.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه مجموعاً ۲۳۶ شرکت کننده در این مرحله از مسابقات حضور دارند که شامل ۷۴ نفر در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم، ۴۷ نفر در رشته ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه و ۱۱۵ نفر در رشته ترجمه و مفاهیم حکمت‌های نهج‌البلاغه می‌شود.

از بین افراد راه یافته به این آزمون در نهایت و پس از ارزیابی داوران، در هر رشته 12 نفر در بخش بانوان و 12 نفر در بخش آقایان به فینال مسابقات راه‌ می‌یابد. 

در این مرحله از هر شرکت کننده دو سوال شفاهی از سوی داوران پرسیده می‌شود. داوری این مرحله از مسابقات در بخش بانوان را «حسن احمدی‌زاده» و در بخش آقایان نیز «سیداحمد میریان» بر عهده خواهد داشت. 

مرحله فینال بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به دو شیوه کتبی و شفاهی طی روزهای هشتم تا دوازدهم بهمن‌ماه به میزبانی استان قم و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه آزمون برخط بخش معارفی از طریق نرم‌افزار «الوکام» و با ارسال لینک آن برای هریک از شرکت کنندگان انجام خواهد شد. همچنین زمان دقیق حضور هر کدام از بانوان و آقایان شرکت کننده در آزمون شفاهیِ برخط پیش‌تر به اطلاع شرکت کنندگان رسیده است.

انتهای پیام
captcha