پرداخت ۱۸۰ میلیون تومان برای فضاسازی قرآنی در شهر قزوین
کد خبر: 4105926
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
شهردار قزوین خبر داد:

پرداخت ۱۸۰ میلیون تومان برای فضاسازی قرآنی در شهر قزوین

شهردار قزوین با اشاره به همکاری شهرداری و اداره اوقاف برای برگزاری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، گفت: ۱۸۰ میلیون تومان برای فضاسازی قرآنی در شهر قزوین پرداخت می‌شود.

صباغی شهردار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، مهدی صباغی، شهردار قزوین، در حاشیه آیین افتتاح چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران که امروز، ۱۹ آذرماه در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: کتاب آسمانی قرآن از طریق پیامبر گرامی اسلام ترویج داده شده و مشابه این کتاب وجود ندارد و همچنین انقلاب اسلامی به تأثیر از رهنمودهای قرآن شکل گرفته است. قرآن کتابی بی‌نظیر است که انسان را به راه راست هدایت می‌کند و باید به موضوع پیاده‌سازی تأکیدات قرآن در جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

شهردار قزوین اظهار کرد: مساجد باید آباد شود و در این مکان مقدس به آموزه‌های قرآنی پرداخته شود زیرا با بهره‌گیری از قرآن به سر منزل مقصود و مباحثی که در بیانیه گام دوم انقلاب عنوان شده است، خواهیم رسید.

وی ادامه داد: قرآن را باید سر منشأ تمامی کارها قرار دهیم و اینکه امسال چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود جزو افتخارات ما است و برای به نحو احسن برگزار شدن این مسابقات از هیچ همکاری دریغ نخواهیم کرد.

صباغی گفت: مدیران شهری برای توجه به کتاب قرآن در حوزه بیلبوردهای شهری اقدامات خوبی انجام داده‌اند و ما در تمامی مراحل کاری خود با توجه به نکات قرآنی خدمت‌رسانی می‌کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: برای برگزاری این مسابقه بین‌المللی قرآن با اداره اوقاف همکاری کرده‌ایم و همچنین برای بسترسازی در جهت توجه بیشتر به آموزش قرآن در شهر قزوین از سوی شهرداری حدود ۱۸۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha