پوستر رویداد ملی زندگی در اهواز رونمایی شد
کد خبر: 4090421
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

پوستر رویداد ملی زندگی در اهواز رونمایی شد

پوستر اولین رویداد‌ ملی زندگی امروز شنبه شانزدهم مهر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

پوستر رویداد ملی زندگیبه گزارش ایکنا از خوزستان، پوستر اولین رویداد‌ ملی زندگی امروز شنبه شانزدهم مهر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

عبدالرضا سیفی، معاون‌ سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در این برنامه، توجه به این رویداد را حائز اهمیت دانست و گفت: سبک زندگی به نقطه کانونی توجه دشمنان نظام تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی، مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی است، به همین جهت دشمن در تلاش است، ضربه بزند و مانع ایجاد کند تا مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی را سخت‌تر و تحقق آن را کندتر سازد.

همچنین حجت الاسلام حسین عباسی‌اصل، دبیر رویداد ملی زندگی نیز گفت: در این رویداد، ۱۵۰ نفر از کنش‌گران حوزه سبک زندگی در سطح کشور دعوت می شوند تا دریافت‌ها و تولیدات خود را به اشتراک بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه باید داده‌های نظری در حوزه سبک زندگی، اثر خود را در سبد مصرفی خانواده‌ها نشان دهد، اظهار کرد: با توجه به چالش‌هایی که کنش‌گران سبک زندگی در چرخه تولید تا مصرف و حمایت از ایده دارند، کارگاه‌های تخصصی در این زمینه پیش بینی می‌شود.

عباسی‌اصل گفت: این رویداد ۲۳ و ۲۴ مهر در مکان سابق لانه جاسوسی آمریکا برگزار می‌شود. دلیل انتخاب این مکان این است که امروز سبک زندگی نقطه کانونی درگیری ما جهان غرب است. خروجی این رویداد در سال اول دریافت ایده های نو برای طراحی پایگاه های ترویج سبک زندگی اسلامی است.

در پایان این مراسم، پوستر رویداد ملی زندگی رونمایی شد.

پوستر رویداد ملی زندگی در اهواز رونمایی شد

انتهای پیام
captcha