اعزام 7 تیم پزشکی به مناطق محروم کردستان
کد خبر: 4083518
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲

اعزام 7 تیم پزشکی به مناطق محروم کردستان

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس کردستان از اعزام هفت تیم پزشکی به مناطق محروم و حاشیه شهرها در سطح استان کردستان خبر داد و گفت: این تیم‌ها با هدف خدمات دهی رایگان به مردم مناطق محروم اعزام شده‌اند.

اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم

محمدرضا رمضان‌زاده، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی با حضور دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهادکشاورزی، شرکت‌های آب و مخابرات امروز، 14 شهریورماه در سطح شهر حسین‌آباد برگزار شد.

وی از اعزام هفت تیم پزشکی به مناطق محروم و حاشیه شهرها در سطح استان کردستان خبر داد و گفت: این تیم‌ها با هدف خدمات دهی رایگان به مردم مناطق محروم اعزام شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: از این تعداد شش تیم پزشکی در هفته دولت به مناطق محروم و حاشیه شهرها اعزام شدند و یک تیم نیز در قالب رزمایش شهر حسین‌آباد اعزام شدند.

وی از برگزاری 50 میز خدمت در راستای بررسی مشکلات مناطق حاشیه شهرهای استان خبر داد و یادآور شد: دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، دیدن مشکلات مناطق محروم از نزدیک، تلاش برای برطرف کردن آن‌ها، افزایش جایگاه و نقش مساجد و اجرای طرح اعتلای بسیج از اهداف برگزاری این میزهای خدمت بوده است.

انتهای پیام
captcha